[Sagem MY V65] Wie heeft/kent 'm?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik zag deze telefoon in de Vodafone winkel liggen en, in vergelijking met z'n mogelijkheden is dit een goedkope telefoon. Alleen het is wel Sagem (niet zo'n goede naam) en het gekke is dat er bijna niks over te vinden is (staat zelfs niet op de officiele website van Sagem: http://www.sagem.com/mobiles/mobile/index_mobile.php).

Afbeeldingslocatie: http://logoenjoy.sonnerie.net/jeumobile/img/popo/42.gif

Vodafone prepaid, € 99-
http://www.vodafone.nl/5_xx.asp?content_id=1704&cnid=308

Kenmerken (in het Frans, kon het niet in het Engels vinden):
--
Marque: Sagem
Référence: MY V65
Fréquence: Tri-bande
Dimensions: 110 x 46 x 22 mm
Poids: 106 grammes
Autonomie en veille: 300 heures
Autonomie en conversation: 4h00
Vibreur: Oui
Ecran: 65536 couleurs
Sonnerie polyphonique: Oui
Mains libres: Oui
Reconnaissance vocale: Oui
Wap: Oui
Imode: Non
GPRS: Oui
Bluetooth: Non
Mode photo: Oui
Batterie: Li-Ion 1000 mAh
Port infrarouge: Oui
Jeu: Oui

Les avantages
Photo avec Zoom x 3
Mémoire de 4,4 Mo
Ecran 128 x 160 pixels
---

Dus met groot (128x160 pixels, heb 'm zelf ook gezien) kleurenscherm (65536 kleuren) en een camera (boeit mij niet zoveel, maar als het toch erbij zit :)) en infra-rood. Helaas geen bluetooth en het is dus Sagem.

Dus heeft iemand deze of weet er meer van? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen (kwaliteit) en ook wil ik graag weten hoeveel stemmig de polyphonische beltonen zijn.

edit:

Het schijnt dus een opvolger te zijn van de Sagem MY X6:
http://gathering.tweakers...message/18817262#18817262

[ Voor 10% gewijzigd door Ruzor op 11-02-2004 19:06 ]

[This is what you get when you mess with us]

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

ik heb er een. Goeie telefoon, zie review http://www.myv65.utvinternet.com/

hoeveel stemmig de ringtones zijn weet ik niet precies maar ik dacht zoiets te hebben gelezen dat ze HiFi waren(weet niet of dat kan) maar je kan ook voice memo's opnemen en die als ringtone gebruiken.

[ Voor 58% gewijzigd door TCR op 11-02-2004 22:22 ]

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 19:14
Hier staat ook nog een review (wel duits)

Het lijkt me ook een cewle GSM, maar ik twijfel nog tussen deze en de Motorola V525.

Ik ga morge maar een naar de stad en kijken welke van de twee me het beste bevalt! Mits beide voorradig :?

En hier nog wat engelse specs klik ker de klik

en dan nog een pic die ik zelf heel erg nice vind :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/tests/sagem/myV-65/V65_Hands_on.jpg

• TCR

TCR

pfffffffff

dat laaste plaatje lijkt meer op de telefoon die andere is nog een dummie ofzo

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 10:14

Mojo

The Power Within

Een vriend van me heeft deze telefoon. Hij is er vooralssnog wel over te spreken. Nu staat ie naast me en vroeg of er games beschikbaar waren. We hebben wat rondgezocht, maar er is eigenlijk weinig over te vinden. Is er hier iemand die daar wat meer vanaf weet?

Hij heeft hem gekocht voor €99,- bij de Dixons :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mojo op 15-02-2004 16:20 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 19:14
Ik heb me de phone vorige week ook gehaald en verkoop hem weer door aan men zusje ;) mijn plus en min punten:

Plus:
- zeer/duidelijk mooi scherm
- accu gaat vrij lang (wel met heel veel spelen)
- functie om foto's aan contactpersonen toe te voegen is erg cewl
- heel eenvoudig menu

Min:
- geen sneltoetsen defineerbaar
- raar geluid van de beltonen (tegenover mijn Siemens S55)
- geen andere thema's in te stellen (of menu kleuren veranderen)
- wekker kan alleen maar op een tijdstip voor de hele week ingesteld worden (voor mij belangrijk omdat ik niet iedere dag vroeg op hoef en niet telkens zin heb de wekker te verstellen)
- het menu had naar mijn weten meer instel optie mogen hebben

Maar voor €99,- mag je helemaal niet klagen >:) er zit vrijwel alles op en aan.
Al met al een leuke GSM voor een leuk bedrag :)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

En zijn jullie er nog steeds positief over?
Ik zag deze voor 99 of de samsung c100 voor 129
Kben nog aan ut twijfelen

Cons:::BB4E

Verwijderd

Ik heb zelf nu de My-X2 (met een iets kleiner scherm voor 40 euro minder)... en hij is leuk om te bellen en te sms'en maar verder ziet hij er niet echt leuk uit, je bent er errug snel op uitgekeken... hij doet op zich wel wat hij moet doen als telefoon, maar meer ook niet :) maar van de My-X3 weet ik het dus niet.
JokerLash schreef op 18 februari 2004 @ 20:40:
Min:
Da's raar, bij de My-X2 is dat wel :?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 22:01 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op 04 maart 2004 @ 21:12:
En zijn jullie er nog steeds positief over?
Ik zag deze voor 99 of de samsung c100 voor 129
Kben nog aan ut twijfelen
:?

Verwijderd

dan had ik het wel geweten namelijk de sagem. hij is goedkoper met meer functies. heb er zelf geen maar hij lijkt me heel wat beter dan de samsung

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Maar wat zij allemaal zeggen van het geluid, is dat noou egt zo brak?

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/sagemgsm/3105.jpg :9~

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik heb die van mijn maat gehoord en het is te vergelijken met een MP3 speler die veels te hard staat 8)7 ...

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Mojo schreef op 06 maart 2004 @ 17:10:
Ik heb die van mijn maat gehoord en het is te vergelijken met een MP3 speler die veels te hard staat 8)7 ...
mmmmmmmmm dat ken ik jah, met mijn mp3, dus klinkt nie egt dat je zegt van WoW, ofso de ringtones

• Mojo

Mojo

The Power Within

IMO niet nee. Maar ach, die maat van me is ook veels te eigenwijs, dus die vind het wel goed klinken.

offtopic:
Hij neemt ADSL, 256/256 :X is toch wel genoeg

[ Voor 12% gewijzigd door Mojo op 06-03-2004 17:27 ]

• TCR

TCR

pfffffffff

het klinkt niet echt super maar is ook niet zo slecht hoor. Wel leuk is dat je voice memo's als ringtone kunt nemen.Ik ben er iig erg tevreden over.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Heeft iemand sites met meer foto's van deze foon?
Bijvoorbeeld van de achter/zij kant

[edit]
http://telegraaf.javamania.nl/devices.php?deviceid=46
is ook wel grappig voor die foon

[ Voor 39% gewijzigd door shameblaster op 06-03-2004 18:37 ]

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hoe moet je nou afbeeldingen/ringtones vanaf de PC(irda) naar de telefoon sturen? :? (van whellphone word ik niet echt veel wijzer)

EDIT:
Gewoon via windows een bestand naar 'andere pc' verzenden dus :)
Tel was van een maat van me

[ Voor 35% gewijzigd door ND863 op 06-03-2004 22:34 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/tests/sagem/myV-65/V65_rund_um.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/tests/sagem/myV-65/V65_Navkey_Light.jpg :9~

[ Voor 69% gewijzigd door shameblaster op 07-03-2004 11:42 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

JokerLash schreef op 18 februari 2004 @ 20:40:
Ik heb me de phone vorige week ook gehaald en verkoop hem weer door aan men zusje ;) mijn plus en min punten:

Plus:
- zeer/duidelijk mooi scherm
- accu gaat vrij lang (wel met heel veel spelen)
- functie om foto's aan contactpersonen toe te voegen is erg cewl
- heel eenvoudig menu

Min:
- raar geluid van de beltonen (tegenover mijn Siemens S55)
- wekker kan alleen maar op een tijdstip voor de hele week ingesteld worden (voor mij belangrijk omdat ik niet iedere dag vroeg op hoef en niet telkens zin heb de wekker te verstellen)
- het menu had naar mijn weten meer instel optie mogen hebben

Maar voor €99,- mag je helemaal niet klagen >:) er zit vrijwel alles op en aan.
Al met al een leuke GSM voor een leuk bedrag :)
Waarom verkoop je um door?
Door die minpunten? en welke heb je nu gekocht? de v525

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik (TS :)) heb er trouwens voor gekozen om 'm ondanks de prijs en specs en de combinatie daarvan niet te kopen, redenen:

- Toch Sagem (hoe zit dat met ondersteuning/service?).
- Volgens een eerder gepostte link slechte geluidskwaliteit heeft.
- Nog geen accesoires ervoor waren (ander hoesje, etc.).
- Teveel Vodafone is geintegreerd (ik zou 'm laten unlocken).

[ Voor 12% gewijzigd door Ruzor op 30-03-2004 13:26 ]

[This is what you get when you mess with us]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:00:
Ik heb zelf nu de My-X2 (met een iets kleiner scherm voor 40 euro minder)... en hij is leuk om te bellen en te sms'en maar verder ziet hij er niet echt leuk uit, je bent er errug snel op uitgekeken... hij doet op zich wel wat hij moet doen als telefoon, maar meer ook niet :) maar van de My-X3 weet ik het dus niet.

[...]

Da's raar, bij de My-X2 is dat wel :?
Hoe bevalt die?, die is ''maar'' 59 euri
Heeft iemand sites met meningen van mensen die deze foon hebben(Ja kheb kieskeurig al raadgepleegt :)
Of tests

[ Voor 19% gewijzigd door shameblaster op 08-03-2004 19:57 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kick

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:48
Ik heb hem zelf niet. Maar iemand bij mij op de ijshockey wel. Ik heb er zelf heel even mee mogen spelen. Hij blijkt er soms nog wel eens problemen mee te hebben, bellen gaat soms kut en is soms een heel gedoe. En ook is het telefoonboek aardig kut volgens hem, nummers die niet opslaan, of nummers en namen die verdwijnen. Zijn dingen die ik gehoord heb hoor, misschien is hij wel een grote kluns die er niet mee om kan gaan, maar ik denk, laat ik het toch maar even posten :)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

diabyte schreef op 09 maart 2004 @ 16:47:
Ik heb hem zelf niet. Maar iemand bij mij op de ijshockey wel. Ik heb er zelf heel even mee mogen spelen. Hij blijkt er soms nog wel eens problemen mee te hebben, bellen gaat soms kut en is soms een heel gedoe. En ook is het telefoonboek aardig kut volgens hem, nummers die niet opslaan, of nummers en namen die verdwijnen. Zijn dingen die ik gehoord heb hoor, misschien is hij wel een grote kluns die er niet mee om kan gaan, maar ik denk, laat ik het toch maar even posten :)
Over welke foon heb je het?

Verwijderd

Ik heb de Sagem My-V65 nu ongeveer een maand, en hij bevalt mij zeer goed! Mijn 3510 was na anderhalf jaar aan vernieuwing toe en omdat ik - als arme student zijnde - geen abonnement kan betalen, moest ik het anders zien op te lossen. Dus óf een simlockvrije telefoon kopen, of een pre-paid pakket. Ik wou een telefoon met camera, waarbij ik dan ook nog foto's kon overzetten naar mijn laptop. Na het lezen van een hoop reviews van telefoons, kwam ik uit bij de Sagem myx-6. De kwaliteit van de camera kwam bij veel reviews goed uit de bus. dit is er eentje van --> http://www.reviewcentre.com/reviews6193.html
Verder vond ik het belangrijk dat de Sagem my-x6 een infraroodfunctie bezat. Zo kon ik dan gemakkelijk informatie uitwisselen met mijn laptop. Na veel zoeken kwam ik op een minimale prijs van 300 euro simlockvrij.. Dus ik druk sparen, totdat ik bij vodafone de Sagem my-v65 pre-pay zag liggen voor 99 euro.. dus ik zoeken, en ja hoor de my-V65 komt op de meeste vlakken overeen met de myx-6!! Het enige verschil is dat de my-V65 Vodafone getint is, er zit een logo op, en je kunt de layout'van het menu, Rood, niet wijzigen. En hij's natuurlijk vodafone gesimlocked. Maargoed de keus was voor mij niet moelijk meer, voor 99 euro kon ik hem niet laten liggen. :9

Maargoed, verder met de review..
Ik zal even duidelijk de plus en minpunten van de telefoon op een rijtje zetten:

PLUS:

- De Camera:
De camera is buitengewoon goed, vergeleken met andere telefoons die ik gezien heb. De maximale resolutie is 640x480, foto's zie je hieronder. Soms zijn de foto's wel iets korrelig, maar een beetje kleiner maken met photoshop en ze zijn perfect. Hoe meer licht je hebt als je een foto maakt, hoe beter.. Je kunt de foto's op 2 formaten opslaan: op groot formaat, 640x480 en op klein formaat, 160x120
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.hartogh/foto.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.hartogh/foto2.jpg

's avonds worden de foto's een stuk minder mooi, zoals je hieronder ziet

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.hartogh/foto3.jpg

Je kunt met je telefoon de foto's ook nog editen--> je kunt hem sepia maken, zwart-wit, verscherpen, negatief maken enz. Ook kun je bepaalde tekens toevoegen, dan krijg je dit soort taferelen:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.hartogh/foto4.jpg

Ook leuk is dat je de foto's aan je telefoonboek kunt toevoegen.

- De geluiden

De geluiden vind ik zelf ook een pluspunt. Het zelf maken van beltonen is verreweg het leukst en vind ik zelf ook het mooist. De beltonen die standaard op de my-v65 zitten stellen over het algemeen niet veel voor. De dierengeluiden zijn wel geinig, maar de zogenaamde standaard "hifi" beltonen zijn waardeloos. Je kunt midi's naar de telefoon sturen maar die komen er ook niet mooi uit. Met wav-files kun je wel leuke dingen doen. Je kunt een stukje opnemen van bijvoorbeeld een mp3 met de geluidsrecorder en de telefoon "loopt" het automatisch zodat het steeds weer overnieuw begint zonder af te breken. een voorbeeld: members.chello.nl/~w.hartogh/clocks.wav beltonen mogen overigens niet groter zijn dan 8.000 khz, 16bit mono in wav formaat.
voor de wekker is een afzonderlijke beltoon in te stellen.

- Het geheugen

De Sagem my-v65 bevat 4mb geheugen en dat is meer dan genoeg voor het opslaan van foto's en beltonen. Grote foto's nemen ongeveer 50 kilobyte in, kleintjes 5. Ikzelf stuur regelmatig de grote foto's naar mijn computer en haal ze dan van mn telefoon af. Beltonen nemen iets meer ruimte in. Een wav bestand van zo'n 20 seconden neemt ongeveer 200 kilobyte in.

- Het bellen

Het bellen zelf is van vrij goede kwaliteit. De handsfreefunctie is verbazend goed.

- Het beeldscherm
Het beeldscherm is groot en zeer scherp.

MIN

- De knopjes

de knopjes zijn wat aan de kleine kant. Dit kan voor sommige mensen een minpunt zijn, het hindert mij verder niet

- De layout

De layout is dus in Vodafone stijl en die kun je niet veranderen.

- De reactiesnelheid

Mijn 3510 kon ik razendsnel doorheen navigeren, de my-v65 is zeker langzamer, maar het went snel genoeg. Ook aan het smsen moet je even wennen.

Conclusie:
- Goede camera, goed geluid als je het zelf maakt.
- Weliswaar vodafone getint, maar dat neem ik op de koop toe voor 99(!) euro
- Iets traag in reactie

Als je er echt veel plezier mee wilt hebben raad ik het ten zeerste aan om óf een datakabel te gebruiken óf een infraroodverbinding op te zetten. Zo haal je het maximale uit je telefoon. Sagem is een merk dat veelteveel wordt onderschat. De vroegere "zwart-wit" Sagem's vond ik inderdaad ook bagger, maar dat beeld is nu helemaal bijgedraaid. Ze weten daar in Frankrijk écht wel waar ze mee bezig zijn.

kortom, WAAR VOOR JE GELD

Mocht mijn Sagem my-v65 stuk gaan, dan koop ik gewoon weer een nieuwe :D

• TCR

TCR

pfffffffff

mooie review Gerjandh
ik wist niet dat die foto's zo mooi zijn op de comp(heb nog geen infrarood kabel) en ik ben het helemaal eens met de review. Alleen hoe stel je hands-free in?

en btw over die leijke foto's savonds: dit is met bijna alle camera foons alleen bij de S Eric Z600 & motorola v525 is het veel erger. savonds kan je met de z600 zelfs geen foto's maken die zijn gewoon zwart. Dus dan vind ik het bij de sagem nog best aardig

[ Voor 43% gewijzigd door TCR op 18-03-2004 14:26 ]

Verwijderd

thnx TCR,

De handsfree zet je aan door tijdens het bellen nog een keer op de groene knop te drukken.

Ja dat van die andere telefoons is inderdaad waar, s'avonds wil het niet. Maarja ik zie het maar zo-->tis leuk om foto's te maken van iets wat je toevallig tegenkomt.. Voor kwaliteitfoto's gebruik je een digitale camera toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 15:51 ]

Verwijderd

Heej allemaal, ik heb ook een Sagem My-V65, ik ben er erg blij mee. Ik vind het wel jammer dat ie soms wat langzaam is maar ja er zijn veel andere dingen die wel positief zijn en dat voor een prijs van 99 euro.
Vraagje:
Ik had gehoord dat er verwisselbare frontjes waren voor dit toestel, weet iemand wassr je ze kan krijgen???
Nou doeidoei XxX Claire ;) :)

Verwijderd

tis misschien wel offtopic.. maar waar heb je em gekocht?? ik zoek me echt kapot maar kan nergens een winkel vinden die hem voor 99 euro aanbiedt!

• TCR

TCR

pfffffffff

bij Vodafone iig http://www.vodafone.nl/5_xx.asp?content_id=1704&cnid=308
moet je wel met CC betalen.

Verwijderd

maar in de webwinkel EN in het city point bij mij in de buurt is ie niet te koop..!
Hoe moet ik het dan doen? Kan het toch op een of andere manier via vodafone?

• TCR

TCR

pfffffffff

hij verdwijnt denk langzaam uit de handel maar ik had hem toen bij dixons gehaald en ik zag hem laatst ook nog in een krantje staan van kijkshop

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

En hoe zijn de games erop???????

• TCR

TCR

pfffffffff

er zitten 2 games op
-rayman golf => best lache golf spelletje
-bubble trouble => verslavende variant van tetris

en je kan makkelijk games downen omdat ie java ondersteuning heeft.

Verwijderd

Weet iemand ook waar je een datakabeltje kunt kopen voor de Sagem V65? Ik heb op internet al wat rondgekeken maar kan ze niet vinden.
Heb wel een kabeltje gevonden voor de x3 maar ik weet niet of dat de zelfde is.

Verwijderd

je kan gewoon bij de vodafone city point in de buurt zon kabeltje kopen, maar dan kost ie wel 50 euro (nogal genaaid van sagem dat ze em niet in de verpakking stoppen..) Maar als je op marktplaats.nl in het zoekvenster datakabel sagem v65 intypt kan je hem voor 15 euro incl. verzendskosten krijgen.

ik denk dat ik dat maar doe, want 50 euro is voor een arme scholier als ik geen klein bedrag

Verwijderd

trouwens mensen.. kan iemand een site vinden waar je java games kunt downloaden voor de sagem my-v65?? op alle sites die ik vind kun je voor heel veel telefoons, maar niet voor sagem :( games downloaden.. ik kan alleen gameloft.com vinden maar ik wil nog ff verder zoeken

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 19:01:
trouwens mensen.. kan iemand een site vinden waar je java games kunt downloaden voor de sagem my-v65?? op alle sites die ik vind kun je voor heel veel telefoons, maar niet voor sagem :( games downloaden.. ik kan alleen gameloft.com vinden maar ik wil nog ff verder zoeken
Als je het topic gelezen B) had zag je op pagina 1 dat ik deze link poste:

http://telegraaf.javamania.nl/devices.php?deviceid=46
of:
http://bartsmit.javamania.nl/devices.php?deviceid=46
;)

[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 31-03-2004 20:09 ]

Verwijderd

en als jij je eigen sites en die van mij bekeken had B) dan had je gezien dat dit precies dezelfde spellen zijn ;)

lol

ik denk trouwens niet dat er nog andere spellen zijn en doe het hier maar mee, ik ga rayman downloaden denk ik :P

• TCR

TCR

pfffffffff

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:06:
je kan gewoon bij de vodafone city point in de buurt zon kabeltje kopen, maar dan kost ie wel 50 euro (nogal genaaid van sagem dat ze em niet in de verpakking stoppen..) Maar als je op marktplaats.nl in het zoekvenster datakabel sagem v65 intypt kan je hem voor 15 euro incl. verzendskosten krijgen.

ik denk dat ik dat maar doe, want 50 euro is voor een arme scholier als ik geen klein bedrag
gewoon bij ww.maxpert.nl een infrarood kabelkopen voor €22 werkt perfect bij mij.

en over die games downen ik gebruik gewoon vodafone live daar kan je nog veel meer games downen

[ Voor 3% gewijzigd door TCR op 31-03-2004 22:09 ]

Verwijderd

ja maar de 2 spellen die ik graag zou willen (Rayman 3 en Speed Devils) die wel gewoon op vodafone.nl vermeld zijn kan ik op live helemaal niet vinden...

Verwijderd

Ja maar ik had ergens gelezen dat het kabeltje voor de X3 dezelfde was dacht ik en dat kabeltje heb ik voor 17,50 inclusief verzendkosten gezien. Dus als dat dezelfde is ga ik die bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 08:02 ]

Verwijderd

Hallo,
Gerjandh zei: Het zelf maken van beltonen is verreweg het leukst en vind ik zelf ook het mooist.
Bedoel je hiermee dat je een beltoon maakt in een composer of gewoon van de computer opnemen, want ik heb hem ook sinds kort en hij bevalt me ook prima.
En hoe krijg je je fotos op de computer want dat is voor mij ook nog een groot vraagteken.
Groeten Rino

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 15:21:

En hoe krijg je je fotos op de computer want dat is voor mij ook nog een groot vraagteken.
Groeten Rino
Via datakabel....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 15:21:

Bedoel je hiermee dat je een beltoon maakt in een composer of gewoon van de computer opnemen, want ik heb hem ook sinds kort en hij bevalt me ook prima.
Ik bedoelde opnemen van de computer af. Een geluidbestand kan je opnemen --> bij opnameregeling stel je in dat ie wav opnemen moet, en dan speel je een mp3tje ofzo af en neemt ie analoog op..

Had het misschien een beetje verkeerd geformuleerd ;)

groeten Gerjandh

• TCR

TCR

pfffffffff

ik heb nog ff een vraagje over de telefoon. Weet iemand of het mogelijk is een sagem v-65 naar een v-75 te flashen?? net zoals een v525 naar een v600 is te flashen. De v75 lijkt verschrikkelijk veel op de 65 alleen als xtra video functie. Alleen ik weet niet of de v75 al uit is kan hem nl. niet vinden op de vodafone site.
Maar de v65 is in feite ook gewoon een sagem x6 geflashed naar een v65.
als je hem open maakt zie je onder de toetsen nog my x6 staan.

en over de geluiden: van de telefoon ik heb nu een memo op mijn comp maar ik heb geen programma kunnen vinden die dit .amr formaat afspeelt.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Deze foon is cker nergens meer te krijgen voor €99 vodafone :(

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Keane Schopt ;)

Verwijderd

TCR schreef op 31 maart 2004 @ 22:07:
[...]

gewoon bij ww.maxpert.nl een infrarood kabelkopen voor €22 werkt perfect bij mij.

en over die games downen ik gebruik gewoon vodafone live daar kan je nog veel meer games downen
Werkt deze kabel van Maxexpert ook op de My-v55 ?
Pagina: 1