Verwijderd
Ik heb laatst op men werk een grote mok koffie over mijn toetsenbord laten vallen!
Zo'n havy duty toetsenbord van fl.100,-
Heb ik hem nog schoon proberen te maken met dreft in een bakje water alle toetsen er af, maar niets hielp!
Het toetsenbord geeft geen kik!
Ben nog ff naar funprice geweest, maar volgens die luitjes daar kon het ding er best tegen! (niet dus)
Heb ik hem nog schoon proberen te maken met dreft in een bakje water alle toetsen er af, maar niets hielp!
Ben nog ff naar funprice geweest, maar volgens die luitjes daar kon het ding er best tegen! (niet dus)
:?:?:?:?:?:?Op woensdag 13 december 2000 19:02 schreef Tallman het volgende:
Ik heb laatst op men werk een grote mok koffie over mijn toetsenbord laten vallen!
Wat is dit voor antwoordt:?
HP maak(te) geloof ik, laptops met touchscreen. Ik meen dat er één (een oudje) te koop staat op www.tweedehands.nl
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Klopt nog ook zeg, heheheOp woensdag 13 december 2000 21:29 schreef Hyp Hyper het volgende:
HP maak(te) geloof ik, laptops met touchscreen. Ik meen dat er één (een oudje) te koop staat op www.tweedehands.nl
Verwijderd
Ik heb een ouwe laptop met scherm waar je met een pennetje over kunt bewegen en de vast heel zeldzame "windows 1.0 for pencomputing". Erg leuk, alleen werkt wat lastig, is dus ook een soort van touchsreen (compaq concerto)
Touchscreen! Zeker wel! Ik heb er zelf een. panasonic maakt ze. Ze heten "Toughbooks" en zoals de naam al zegt, zijn ze nogal "tough" Aluminium behuizing, touchscreen, dvd speler, waterdicht toetsenbord, erg koel...
Staat vast wel ergens op www.panasonic.com
Staat vast wel ergens op www.panasonic.com
Pagina: 1