Tipje: als je aan de gang gaat met 2000 installeren op een p166 met 32 mb RAM, doe gelijk na de installatie de swap-file heel groot maken (2 gig bij mij).
Dit zeg ik namelijk na een maand exxperimenteren en dan kan je nog een beetje de Tweakers-site bekijken maar probeer geen flash spelletjes erop te spelen.
p.s. hier draait hij lekker al een maand of 4 als mp3-bakkie voor de hele straat.
Ik had eerst geprobeert het op een kleine schijf te installeren (800 mb) maar dat duurde 20 minuten opstarten, dus ik naar een vriend om te vragen of hij iets grotere had (whoehoe, na extreem veel zeuren en smeken, 20 gig meegekregen omdat hij 2x 160 gig had gekocht).
Ik merkte dat het weer zo sloom ging, dat opstarten en de pc zelf evenals na het afsluiten van een paar services enz...
Nu na verhoging van de swap draait hij lekker en duurt het opstarten 10 minuten, maarja dat was weer 4 maanden geleden hè.
Als het goed is, is er net zo'n topic laatst, maar ik kan het niet vinden en ging over het installeren van XP op een bakkie met minder dan 128 mb ram. *zucht*
Verder veel succes, want het installeren ervan ben je een hele dag aan kwijt plus updaten duurt nog een dag. En ja, ik heb wel een snelle verbinding en gelukkig de service pack 4 op cd zodat ik niet zo lang hoef te wachten.
mwa, ik heb het wel over 2000, maar als je al die *kuch* teletubbie-achtige dingen uitschakeld krijg je ongeveer zo'n effect.
Sorry voor de misunderstanding.
[
Voor 7% gewijzigd door
Eichii op 12-02-2004 08:37
]