Toon posts:

Pc reboot plotseling met alt-enter in AA...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hé mense,

Ik heb een probleempje. meestal als ik america's army speel dan springt rond de 10 minuten msn 4.nogwat (sandaart bij XP) aan. Dit is heel irritant. Ik weet totaal niet hoe dit komt.

Ik heb wel eens gehoord wat eht door norton komt in windows xp, maar ik gebruik mcafee pro 7.0.

Afijn.. Als die msn dan aanspingt zie ik heel de tijd van die opkomende berichten omhoog komen in mijn beeld. Als ik dan vervolgens probeer mijn venter in AA te verkleinen ( dat doe je met alt + Enter) dan geboot de pc plotseling :?

Heel irritant probleem.

Ligt dit aan MCafee? Hoe los ik dit probleem op? Ik haat die plotselinge reboots, want ik hoor een soort harde tik in mijn harde schijf als dit gebeurt, als hij dan reboot moet de disk ook weer opnieuw starten :| dus dit lijkt me ook niet erg goed voor mijn harde schijf..
|:(

Edit: ik gebruik wel een ander norton product: norton systemworks, deze bevat norton utilities en norton cleansweep.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even kicken.. Moet ik volgende topic aantrekkelijker in titel maken ?

Verwijderd

Probeer eens alt + tab

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 21:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Als je msn niet gebruikt sloop je hem der gewoon uit?
Als je even in de FAQ hier kijkt dan vind je vast wel een topic waarje vind hoe je dit kunt doen.

--> Windows Operated Systems - FAQ

hier dus :Y)

Adere optie is het upgraden naar een nieuwere versie van MSN, mischien verhelpt dit het probleem?

3e mogelijkheid: meld je aan op msn, en zet je status op "offline weergeven" dan krijg je ook geen chatberichten meer.

[ Voor 13% gewijzigd door AngelDust op 12-02-2004 16:11 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je mag eigenlijk nog niet kicken binnen 24 uur hé :)

je topic titel had alleen wat duidelijker mogen wezen, wat is aa, anonieme alcoholisten? allied assault? of toch wat anders.

ontopic:

zet automatisch herstarten bij BSOD eens uit en kijk of er een blauw scherm komt (rechts klikken op deze computer, eigenschappen, tabblad geavanceerd, knop bij opstart enherstelinstellingen, en het vinkje bij "de computer automatisch opnieuw opstarten" weghalen) .
en bekijk de logboeken ook eens (configuratiescherm, systeembeheer, logboeken)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hebbie nou norton of mcafee draaien?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 21:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Deadeye schreef op 12 februari 2004 @ 16:10:
McAfee virusscanner en Norton Systemworks als ik de startpost goed ontleed heb ;)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Topicstarter
Deadeye schreef op 12 februari 2004 @ 16:10:
''maar ik gebruik mcafee pro 7.0. '''
Probeer eens alt + tab
ja leuk hoor, met alt + enter maak je een scherm kleiner en met alt tab switch je daarna van scherm/taak. Leer eerst eens windows basiskennis voordat je zomaar wat lult :)
je topic titel had alleen wat duidelijker mogen wezen, wat is aa, anonieme alcoholisten? allied assault? of toch wat anders.
AA staat voor americas army zoals in mijn eerste post staat
In ieder geval dat probleem verholpen. Bedankt daarvoor. Ik hoop dat de plotselinge reboot ook history is. :)

offtopic:
*zucht* wat wordt ik moe van mensen die niet goed kunnen lezen ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 18:02 ]

Verwijderd

ja leuk hoor, met alt + enter maak ej een scherm kleiner en met alt tab switch je daarna
[oftopic] *zucht* wat wordt ik moe van mensen die niet kunnen typen en toch denken dat ze commentaar op de helpende hand moeten geven.[/oftopic]
/

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 17:52:
[...]

AA staat voor americas army zoals in mijn eerste post staat
dan had je je topictitel net zogoed PCRPMA-EIAA kunnen maken. en dan de uitleg van je zelfverzonnen afkorting in de eerste post zetten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 12-02-2004 21:24 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1