Toon posts:

installatie Dell OptiPlex GX110.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met een pc-tje. Maar ik heb gevonden dat ik recovery cd's nodig heb. Maar, die heb ik dus niet. Een normale windows installatie duurde bij mij 213 minuten! Hier wordt ik dus niet vrolijk van. Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die schijfjes kom, of heeft iemand deze misschien voor mij? Of, weet iemand een andere manier om hier vanaf te zijn. Dit duurt me veel te lang. En, is toch ook niet normaal, 213 minuten?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

bestellen bij/bellen naar dell?
Het enige dat een recovery cd doet is meteen alle drivers installeren en in 90% van de gevallen ook meteen een hele schone harde schijf (geformatteerd) opleveren met een schoon besturingssysteem... Dit is niks anders dan een normale windows installatie, aangevuld met wat logo's, extra proggies en drivers...
Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat je best zelf meer aktie had kunnen ondernemen (faq/search/dell?), en sowieso een hoop meer informatie had kunnen geven (systeemspecs etc.etc...)

Verwijderd

Topicstarter
systeemspecs? wat schiet je daar mee op? Als je dat wil weten zoek je ffies bij dell naar de naam. En ik heb ze nergens kunnen downloaden, daarom vraag ik het hier, of iemand weet hoe ik het dan kan doen. iig bedankt voor je reactie. Ook al had ik er niets aan.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

het hele idee is dat jij voor ons zoekt, zodat wij jou kunnen helpen... En systeemspecs doen er zeker wel toe, aangezien we nu niet kunnen beoordelen of 213 minuten te lang is... Wat eigenlijk je grootste probleem is, tenminste, zoals ik het uit je verhaal haal...

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
ftp.dell.com voor alle drivers (onoverzichtelijk)

En http://support.euro.dell.com/nl/nl/home.asp voor drivers enz.

Grutte Pier fansels

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De install CD bevat ook het OS en is (c) dus ook dat zit er niet in.
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:13:
systeemspecs? wat schiet je daar mee op? Als je dat wil weten zoek je ffies bij dell naar de naam.
:z

Anyhow; drivers kan je zelf opzoeken adhv de specs, op de website staat heel veel. Aangezien je verder niets zegt, zelf niet het OS waar het voor is :D , sluit ik dit topic.

Het toeval wil dat ik zelf twee OptiPlex GX110 heb staan, maar gezien je reacties heb ik totaal niet de neiging om de driver CD's van onder het stof te halen.

edit:
Omdat dit niet de eerste keer is dat je zo reageert: zie zo je mail :/
Edit: sent.

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 11-02-2004 19:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.