Toon posts:

[Outlook 2003] scheiding binnenkomende mail *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, even een vraagje waar een van jullie vast wel een antwoord op heeft...Het volgende is het geval...Ik heb 2 email adressen bij een provider (planet) Nu wil ik deze bijde instellen in Outlook...Als ik nu 2 accounts instel (planet accounts) in Outlook komen al de berichten in dezelfde map terecht. Dat is nou net iets wat ik niet wil. Ik wil graag een duidelijke scheiding maken tussen de berichten die ik krijg van deze accounts...Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt...

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Je zou via de search deze "instelling" makkelijk kunnen vinden. Je topic titel is ook niet echt duidelijk! En... lees de FAQ's eens door! :)

En nu de oplossing: zorg dat je een regel aanmaakt dat mail van account 1 in een speciale map aankompt en account 2 in een andere map.
Je zult dus in postvak in 2 submapjes moeten maken! :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ok...Ik ben al iets verder...ik kijk nog wel effe...Bedankt iig voor je reactie :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 19:10 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad kan je dat met berichtregels / message rules goed doen. Daar zijn die dingen voor :P
Het zit onder het menu extra. Ik zelf zou beginnen met een lege regel ipv een sjabloon gebruiken, maar speel er een beetje mee zou ik zeggen, het spreekt voor zich.

Overigens doelde zerosignal met name op FAQ topicstart + de rest van de balk bovenin en specifiek voor dit hoekje van GoT SA Policy --> beleid. Ik pas de topictitel inderdaad even iets aan. Met deze tips moet je er al goed uitkomen maar met een wat betere titel is het ook weer een topic dat de search nog mooier maakt.
Maar goed, welkom op GoT! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Om het bericht dan maar helemaal mooi te maken voor de search en omdat ik me verveel:

• Ga naar extra > regels en waarschuwingen.
• Druk op Nieuwe regel....
• Selecteer Beginnen met lege regel.
• Kies ...aankomen... of ...verzenden... en druk op volgende
• Vink via de naam map-account aan bij Stap1 en klik op de blauwe tekst bij Stap2 om een account te selecteren. Druk weer op volgende.
• Vink verplaats het bericht naar naam map aan bij Stap1 en klik op de blauwe tekst bij Stap2 om een map (die al bestaat) te selecteren. Druk weer op volgende.
• Uitzonderingen zijn in dit geval dan niet nodig. Dus volgende.
• Je kunt nu de regel al laten toepassen en/of opslaan door op voltooien te drukken.

FIN! :)