Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een creative audigy II ZS platinum pro in combinatie met een logitech Z-560 speakerset. Toen ik de boxen inplugde de groene stekker in de vooringang en de zwarte in de achteringang van mijn geluidskaart kreeg ik alleen geluid uit de 2 voorste boxen. Ik heb alle boxen verwisseld en getest of het aan de boxen lag maar daar lag het niet aan want als ik de achterste met de voorste verwisselde kreeg ik ook uit die 2 boxen geluid alleen weer niks achter.
Het ook getest of het niet aan de stekker van de geluidskaart lag dus groene stekker in de achteruitgang gedaan en ik kreeg geluid dus stekker lijkt te werken.
Ik denk dat het de pod is van logitech maar weet het niet zeker.
Heeft hier iemand ervaring mee of weet nog iets anders wat er mis kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties,
Systeem:
Windows XP Proffessional EN
1024 MB Twinmos
Creative audigy II ZS platinum pro
Logitech Z-560
2 x 120 GB HDD western digital S-ATA
ATI Radeon 9800 pro 128 MB
Ja ik heb alle drivers geinstalleerd
Ik heb sinds een tijdje een creative audigy II ZS platinum pro in combinatie met een logitech Z-560 speakerset. Toen ik de boxen inplugde de groene stekker in de vooringang en de zwarte in de achteringang van mijn geluidskaart kreeg ik alleen geluid uit de 2 voorste boxen. Ik heb alle boxen verwisseld en getest of het aan de boxen lag maar daar lag het niet aan want als ik de achterste met de voorste verwisselde kreeg ik ook uit die 2 boxen geluid alleen weer niks achter.
Het ook getest of het niet aan de stekker van de geluidskaart lag dus groene stekker in de achteruitgang gedaan en ik kreeg geluid dus stekker lijkt te werken.
Ik denk dat het de pod is van logitech maar weet het niet zeker.
Heeft hier iemand ervaring mee of weet nog iets anders wat er mis kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties,
Systeem:
Windows XP Proffessional EN
1024 MB Twinmos
Creative audigy II ZS platinum pro
Logitech Z-560
2 x 120 GB HDD western digital S-ATA
ATI Radeon 9800 pro 128 MB
Ja ik heb alle drivers geinstalleerd
[ Voor 4% gewijzigd door TheClaw op 11-02-2004 18:06 ]