[MS outlook] verse start

Pagina: 1
Acties:

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Ik heb een beetje stom gedaan en perongelijk 3 keer alle mailtjes van outlook express naar ms outlook geexporteerd 8)7 . Das ook echt niet handig, maar nou zou ik het liefste gewoon ms outlook "leeg" hebben en opnieuw exporteren.

Als ik alle mappen met mailtjes weg donder en opnieuw alles importeer vanaf outlook express, dan zet ie er alles nog een keer extra bij (vandaar dat ik alles 3 keer heb).

Iemand een suggestie?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 10:54
Misschien komt het doordat hij alle mailtjes in dezelfde backupfile stopt? Dus zitten ze 3x in die backupfile. Moet je ff uitvogelen welke file dat is en die wegflikkeren en dan es opnieuw exporteren. Wel opletten dat je je emailboxes niet wist, want dan zijn ze echt allemaal weg ;)

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Je kunt via Mail (configuratie) wel achterhalen waar die .PST file staat. Die donder je weg. Maak je een nieuwe aan. Importeren in Outlook en klaar.

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Ben ondertussen een stapje verder. Heb het eindelijk goed voor elkaar, maar nu wil ik een extern wab bestand importeren en ik kan ECHT niet vinden hoe ik dat moet doen (normale import functie lijkt geen wab aan te kunnen, wat ik toch echt super raar vind)