Ik heb vorige week een Zalman passieve koeler gekocht en deze op mijn 9800SE @ Pro gemonteerd. Het ging allemaal goed ik had gewoon goed beeld, maar toen ik ging gamen kreeg ik vage strepen op me beeld, als ik met bijvoorbeeld battlefield een raket afschiet. Heel weinig heb ik het. Counter Strike doet het bijvoorbeeld perfect. Call of Duty doet het deels goed, ook dezelfde strepen als met battlefield. Het lijkt me stug dat het een hitte probleem is, omdat het al na een minuut gebeurd en het verergert niet, want ik kan uren gamen zonder problemen. Op dit moment kan ik niet voelen hoe heet die wordt, want kan nu ff niet bij videokaart, omdat hij in een home made case zit. Die helemaal dicht is en ik moet best wel wat schroeven los maken om te checken. volgende week moet hij wel open, om waterkoeling in te bouwen, dus dan kan ik de temps kijken. Ik weet niet precies wat het kan zijn, omdat hij het maar bij heel weinig dingen doet. Volgens mij heb ik hem er goed op gemonteerd. Maar misschien heb ik wat koelpasta wat er standaard bij zit geknoeid op de kaart, dat ie dat misschien doet. Heb weinig zin om het hele zalman blok er af te halen en er opnieuw op te zetten, ben blij dat hij er op zit nu
. In de search kon ik niks vinden over dit probleem.
Wel ander soort strepen, maar dat was eigenlijk altijd dat de videokaart te heet werd. Of dat er korstluiting was. Dat kortslutiting zou het bij mij kunnen zijn, vanwege de koelpasta, maar ik weet niet of de koelpasta die er bij zit stroom geleid. Heeft iemand dit dus al eerder gehad, of weet iemand wat het is?
Hier nog wat plaatjes ter verduidelijking:
Wel ander soort strepen, maar dat was eigenlijk altijd dat de videokaart te heet werd. Of dat er korstluiting was. Dat kortslutiting zou het bij mij kunnen zijn, vanwege de koelpasta, maar ik weet niet of de koelpasta die er bij zit stroom geleid. Heeft iemand dit dus al eerder gehad, of weet iemand wat het is?
Hier nog wat plaatjes ter verduidelijking: