Kernel fout blauw scherm bij branden en iso maken

Pagina: 1
Acties:

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:15

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
De laatste tijd krijg ik vaak een blauw scherm met een Kernel fout als ik een cd probeer te branden of zelfs maar probeer een iso-file te maken van een cd.
Ik heb een keer gekeken waar dat nou eigenlijk gebeurt, en in dat geval was het (toevallig?) bij een bestand wat 'kernel' in de naam had.
Maar daarna heb ik een poging gedaan een iso te maken, en daar stond helemaal geen 'kernel' bestand op en daar kreeg ik wel dezelfde fout bij.

Ik gebruik trouwens Nero, maar ik heb niet het idee dat het daar specifiek aan ligt.

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wellicht kan je eens in Windows XP en 2000 BSOD guide kijken, want dit is een BSOD en die zou je daarmee kunnen proberen te analyseren. Daarnaast helpt zoeken op de MSKB wellicht :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Kijk idd even bij de links die G33rt je geeft.
Brabrabra schreef op 11 februari 2004 @ 16:49:
Maar daarna heb ik een poging gedaan een iso te maken, en daar stond helemaal geen 'kernel' bestand op en daar kreeg ik wel dezelfde fout bij.
Dat blauwe scherm heeft dus niks met de inhoud van je cd te maken :D
De 'kernel' is zeg maar het hart van windows.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
De 'kernel' is trouwens niet specifiek voor windows, mocht je dat uit momania's post opmaken. Een 'kernel' is het hart van ieder operating system in principe*.

* voor zover ik weet enzo. het lijkt me iig op gronden van logica wel vanzelfsprekend. als dit fout is sta ik uiteraard open voor kritiek ;)

[ Voor 39% gewijzigd door G33rt op 11-02-2004 21:33 ]