Toon posts:

Norton Internet Securitys probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server met Novell versie 3.2 en daaraan twee computers met windows 98. Ik heb een adsl abbo bij planet en er een router bijgekregen. Dit is het probleem....
Ik had een tijd geleden problemen met m'n comp dus ik heb een copy geleend van norton antivirus 2003 en deze geinstalleerd zonder te registreren. Alle problemen waren verholpen en ik kocht dik tevreden Norton Internet Securities. Deze installeerde ik OVER norton antivirus 2003 heen. Dat was naderhand niet zo slim want het gaf problemen met het registreren. Ik heb beide Nortons eraf gegooid en m'n computer weer eindelijk draaiende. MAAR... ik heb geen internet meer...
M'n router werkt perfect, server ook (die zit er niet eens aangesloten op) en m'n andere comp met internet werkt ook goed. Ik heb het idee dat norton op een of andere manier mijn router heeft geblokkeerd op de pc zonder internet. MAAR HOE?
Opnieuw norton installeren gaat niet helemaal goed omdat ik internet moet hebben om te registreren en voor die tijd kan ik niet in alle opties van norton internet securities komen. Wie kan mij helpen!?

Alvast bedankt,

VvD