[PCTV STEREO] scheurend/krakend/raar geluid

Pagina: 1
Acties:

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
sinds een dag of twee, ik kan me niet herinneren dat ik iets heb veranderd, maakt mijn Pinnacle PCTV Stereo een nogal merkwaardig geluid. Omdat ik de aard van dit geluid, zoals in de topictitel te zien is, niet echt kan uitleggen, hier maar een linkje. De kwaliteit is niet erg goed, maar het geeft heel duidelijk weer hoe het geluid constant is.

excuses voor het gekozen fragment, het is namelijk opgenomen van ricki lake 8)

http://www.xs4all.nl/~fam...%20-%20sound%20sampl1.wav

weet iemand misschien hoe dit zou kunnen komen/heeft een oplossing? zelf heb ik de kabels nog maar een opnieuw aangesloten, maar dit resulteerde niet in een verbetering...

De kaart gebruikt de line-in van m'n SB Audigy 2 (player)
overige specs:
MSI KT3 Ultra 2
Athlon XP 2100+
GF ti4200 128MB
OEM 512 DDR pc2700
Seagate Barracuda IV 80GB 7200RPM 8MB
Maxtor 120GB 7200RPM 8MB

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Het klinkt alsof het geluid te versterkt is. Wanneer je een CD speler op je phono-ingang gooit.
Is het niet toevallig zo dat je ergens het geluid te hard hebt staan? Bijvoorbeeld op je tv-kaart? Probeer eens met verschillende volumes te werken, misschien is het dan opgelost.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
hmmmmmm...... ik was ff met de volumes aan het rotzooien, opende de EAX console, en weg was het rare geluid :| :D

ben alleen benieuw of dit zo gaat blijven.... na pctv vision her op te starten bleef het iig weg..... afwachten maar