Ik heb een probleem.
Namelijk mijn menu dat ik heb gemaakt dat wil niet blijven staan.
Ik heb het zo gemaakt dat het eigenlijk een verlengde van de IE balk is en als je er dan overheen gaat moeten de knoppen iets hoger komen te liggen zoals je ook met IE 6 hebt nu doe ik dit door middel van een style in een mouseover
hieronder stukje code
mijn excuses voor het vern**ken van mijn post.
maar anders is het helemaal onoverzichtelijk.
Als je hier dus overheen gaat met je muis schuift alles als het ware 1px omlaag en dat is niet de bedoeling het moet gewoon blijven staan. ik heb al van alles geprobeerd om standaard een border van 1px mee te geven met dezelfde kleur maar hij blijft bewegen. ook alles al afgezocht
en aan mijn CSS moet het volgens mij ook niet liggen.
want alles wat maar met borders te maken kan hebben heb ik er al uit gehad en erin gehad en niets hielp.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem
Ik heb nog geen concreet voorbeeld online staan dat heb ik denk ik morgenavond.
als jullie dat willen zien.
Ik heb overal al gezocht googlegroups GOT DevGuru noem maar op.
maar kom er niet uit
Namelijk mijn menu dat ik heb gemaakt dat wil niet blijven staan.
Ik heb het zo gemaakt dat het eigenlijk een verlengde van de IE balk is en als je er dan overheen gaat moeten de knoppen iets hoger komen te liggen zoals je ook met IE 6 hebt nu doe ik dit door middel van een style in een mouseover
hieronder stukje code
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <table cellspacing="0" cellpadding="3" border="0"> <tr> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='../algemeen/default.htm';">[img]"/_shared/images/icons/16x16_archive.gif"[/img] Algemeen </td> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='../develop/default.htm'">[img]"/_shared/images/icons/16x16_input.gif"[/img] Develop </td> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='../foutrapportage/default.htm'">[img]"/_shared/images/icons/16x16_details.gif"[/img] Foutrapportage </td> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='/content/servers/view.asp'">[img]"/_shared/images/icons/16x16_monitor.gif"[/img] Remote Desktop </td> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='http://extranet.absolutions.nl/exchange'">[img]"/_shared/images/icons/16x16_mail_open.gif"[/img] Exchange </td> <td class="isHeaderButton" onMouseOver="this.style.border='1px outset';" onMouseOut="this.style.border='none';" onClick="parent.content.location.href='../pmm/default.htm'">[img]"/_shared/images/icons/16x16_briefcase.gif"[/img] PMM </td> </tr> </table> |
mijn excuses voor het vern**ken van mijn post.
maar anders is het helemaal onoverzichtelijk.
Als je hier dus overheen gaat met je muis schuift alles als het ware 1px omlaag en dat is niet de bedoeling het moet gewoon blijven staan. ik heb al van alles geprobeerd om standaard een border van 1px mee te geven met dezelfde kleur maar hij blijft bewegen. ook alles al afgezocht
en aan mijn CSS moet het volgens mij ook niet liggen.
want alles wat maar met borders te maken kan hebben heb ik er al uit gehad en erin gehad en niets hielp.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem
Ik heb nog geen concreet voorbeeld online staan dat heb ik denk ik morgenavond.
als jullie dat willen zien.
Ik heb overal al gezocht googlegroups GOT DevGuru noem maar op.
maar kom er niet uit