Toon posts:

Probleem met wireless netwerk.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gister middag heb ik 2 wireless PCIkaartjes(11mbit) van sweex gekocht. Na ze aangesloten en geinstalleerd te hebben werken ze goed(volgens windows), maar ik het gaat allemaal wel heel traag, zelfs als ik de antennes naast elkaar zet, lukt het nog niet. Bij status staat dat het signaal goed is(soms zelfs uitstekend) maar hij doet helemaal niets als ik iets van de andere pc wil kopieren(hij doet wel wat, maar heel langzaam) ook gaat de snelheid altijd na een tijdje van 11Mbit naar 5.5 na weer een tijdje naar2.0 en daarna na 1.0 :S. weet iemand hoe ik dit op kan lossen, zodat ik op enigzins normale snelheid(11mbit) bestanden van de andere pc kan halen en internet (1mbit adsl) kan delen? het is dus ad-hoc(peer to peer)

Verwijderd

Hoe langzaam is langzaam (in MB/s oid). Heb je al de nieuwste drivers gedownload en geïnstallleerd?

Verwijderd

Topicstarter
sorry, het netwerk heb ik nu draaiende, maar nu wil ik graag internet delen, hoe moet dat?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:39:
sorry, het netwerk heb ik nu draaiende, maar nu wil ik graag internet delen, hoe moet dat?
Wat was nou het probleem?

Wel zo handig om dat hier te vermelden zodat andere personen met hetzelfde of vergelijkbaar probleem er ook nog wat aan kunnen hebben.

Internet delen kan je gewoon lezen in Hoe deel ik Internet ?

Maar dat had je nu ook vast allang gezien toch? :P

Verwijderd

Lees gaarne even de stickies bovenaan de topiclist door alvorens je vraag te stellen. Je bent zo'n beetje de twee miljoenste Nederlander die internet wil delen ;)

Dit topic is gesloten.