Vorige week starte XP ineens niet meer op.. als je in het inlogscherm komt, hoorde je een soort *poef* en hield de HDD op met draaien.. en je kon wachten wat je wilde... maar hij startte niet op. Als je op reboot drukte.. deed ie t na een paar keer weer wel..
Dus ik dacht: FORMAT C:\
Na dit gedaan te hebben en XP en alle programmaatje weer netjes te hebben geïnstalleerd.. (dus ook Norton Antivirus 2003 met de daarbij behorende updates) had ik WEER precies t zelfde probleem
Toen heb ik dus maar weer geformat.. om van t probleem af te zijn.. en met een schone te lei te kunnen beginnen.
Nu heb ik eergister NAV2004 geïnstalleerd.. en na de installatie functioneert alles goed.. maar als ik alle nieuwe virusdefinities installeer... dan is het ineens WEER mis
En ik wil toch wel graag een goeie AV hebben.. NAV2003 werkte altijd perfect, ik heb er echt nooit problemen mee gehad.
Iemand?
/edit: Ik heb trouwens eerst netjes de FAQ doorgelezen en de search gebruikt!!
Dus ik dacht: FORMAT C:\
Na dit gedaan te hebben en XP en alle programmaatje weer netjes te hebben geïnstalleerd.. (dus ook Norton Antivirus 2003 met de daarbij behorende updates) had ik WEER precies t zelfde probleem
Nu heb ik eergister NAV2004 geïnstalleerd.. en na de installatie functioneert alles goed.. maar als ik alle nieuwe virusdefinities installeer... dan is het ineens WEER mis
En ik wil toch wel graag een goeie AV hebben.. NAV2003 werkte altijd perfect, ik heb er echt nooit problemen mee gehad.
Iemand?
/edit: Ik heb trouwens eerst netjes de FAQ doorgelezen en de search gebruikt!!
[ Voor 5% gewijzigd door jellywoods op 11-02-2004 16:33 ]