beste twiekers,
ik heb al een tijdje last van onverklaarbare hangers en vastlopers, vooral tijdens het spelen van games (vooral PristonTale/Halo/WC3). in de afgelopen 4 maanden heb ik al 5x opnieuw een clean install gedaan waarvan de laatste 6 dagen trug, maar nu start me pc weer niet op na een vastloper+reset. ik vroeg me af of het mogelijk is dat er een conflict is tussen mn mobo en mn videokaart? specs:
asus a7n8x-deluxe 2.0 uberbios 1007
amd xp 2600 (standaard clock)
club 3d radeon 9800se (niet geflasht)
2x 512 mb ddr333 samsung
maxtor sata 120 gb
verder heb ik de laatste drivers/patches/windowsupdates geinstalleerd.
ik wor er lichtelijk wanhopig van, ik hoop dat iemand hier iets op weet? ik heb mn radeon al in de verkoop gegooid trouwens, mss onterecht dus?
alvast bedankt
ik heb al een tijdje last van onverklaarbare hangers en vastlopers, vooral tijdens het spelen van games (vooral PristonTale/Halo/WC3). in de afgelopen 4 maanden heb ik al 5x opnieuw een clean install gedaan waarvan de laatste 6 dagen trug, maar nu start me pc weer niet op na een vastloper+reset. ik vroeg me af of het mogelijk is dat er een conflict is tussen mn mobo en mn videokaart? specs:
asus a7n8x-deluxe 2.0 uberbios 1007
amd xp 2600 (standaard clock)
club 3d radeon 9800se (niet geflasht)
2x 512 mb ddr333 samsung
maxtor sata 120 gb
verder heb ik de laatste drivers/patches/windowsupdates geinstalleerd.
ik wor er lichtelijk wanhopig van, ik hoop dat iemand hier iets op weet? ik heb mn radeon al in de verkoop gegooid trouwens, mss onterecht dus?
alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 16:23 ]