Toon posts:

call of duty vidkaart upgrade J/N??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het nut in mijn geval om een andere vidkaart aan te schaffen voor COD??

Ik zal dit proberen te verduidelijken.

AMD xp2000
Geforce 4400Ti

Bij sommige games heeft het meer zin om een andere processor te kopen, waar je bij een andere game juist meer profijt hebt van een snellere vid.kaart.

Lees ook

reviews: AMD Athlon 64 3400+ upgradeguide

om te lezen wat ik bedoel.

De hamvraag is dus. Is er iemand hier met een ongeveer gelijke config die ook een upgrade gedaan heeft naar een snellere vid kaart en verbetering zag in Call of duty???

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:00
uuhh.. waarom andere halen die game speelt heerlijk met die kaart??? en ja ik heb CoD :) ik heb hem bij een maat gespeelt die heeft een TI 4200 en AMD 2800+ en die game runt heerlijk.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22
is idd nergens voor nodig :)
COD zal heerlijk draaien op je Ti4400 :Y)

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:04

DaWaN

'r you wicked ??

CoD draait zelfs op high goed op mijn GeForce 2 GTS Pro!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
jawel,

Maar ga maar eens in dawnville lopen met 32 man en kijk dan wat je framerate doet als er veel mannetjes neergezet moeten worden.

En een 2800 met een 4200 doet het natuurlijk altijd beter dan een 2000 met een 4400. >:)

Mijn vraag is/was of er iemand al mischien zo'n updAte gedaan heeft en ook verbetering zag.

Ik ben een beetje geinteresseerd geraakt in een 9800 pro van 222,- maar wil wel weten wat ie doet in mijn config. :9

Iemand??

Verwijderd

Als het je om COD te doen is hoef je niet te upgraden!

Liep op mijn Ti4200 64mb als een trein, zolang je geen gekke fratsen uithaalt als resoluties boven de 1024*768 kun je het met de meeste details op hoog / middel goed draaien.

De 9800pro maakt je pc op game gebied een stuk sneller en je bent weer helemaal klaar voor de nieuwe DX9.0 spellen. Ik heb recentelijk mijn 4200 omgeruild voor een 9800pro en ben er zeer tevreden mee, draai nu alles op maximaal detail, soepeltjes wel te verstaan!

Dus die 9800pro is zeker geen slechte keuze, maar upgraden is nog niet echt nodig...

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik kon cod nog soepel op 1024x768 (alles high) spelen op mijn oude pc, en daar zat een gf2 mx400 64mb in..
Dus ik zie het probleem niet :P
En nu met mijn nieuwe videokaart zie ik geen verschil, speel nog steeds op dezelfde reso, aleen de textures zien er wat btr uit meet niet :)

Verwijderd

Nou.. die TI4400 is snel genoeg om die spel op 1024x768 Alles op EXTRA te kunnen spelen, jouw TI4400 is een stukkie sneller dan men TI200 dus als de mijne alles op high trekt moet die jouwe dat ook kunnen.Of anders kunnen we natuurlijk ook ruilen :) .

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Doe ajb eerst zelf wat research voordat je een topic opent, want op deze manier een topic openen is niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.