[2K] Unicode probleem???

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:09

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Het enige probleem is nog niet opgelost of het volgende dient zich aan.

Spontaan na in veilige modes gezeten te hebben zijn op heel veel plaatsen m'n letters cursief geworden.

In trillian als ik wat typ. Overal op websites en in andere programma's. Maar sommige weer niet.

Ook als er css wordt gebruikt staat het wel goed.

Als ik bijvoorbeeld bij google (waar het wel vernaggeld is) de codering op west-europees zet klopt de invoerbalk weer wel.

Standaard staat hij op unicode. Ik weet niet of dat correct is eigenlijk.

Maar het is niet alleen in IE.

Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/fuckedupenzo.jpg

Bijpassend trillian voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/gekzooitje.jpg

Ook als ik naar www.tweakers.net ga zijn alle nieuwsitems cursief :/

Kortom hoe kan het gebeuren dat op heel veel plaatsen in windows het lettertype cursief is geworden?

[ Voor 40% gewijzigd door me1299 op 11-02-2004 16:20 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

rechter muis op bureaublad > eigenschappen > vormgeving

ff op Windows Standaard zetten :)

// hopelijk was dat het anders tja uhhhh

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
FireWire schreef op 11 februari 2004 @ 16:35:
rechter muis op bureaublad > eigenschappen > vormgeving

ff op Windows Standaard zetten :)

// hopelijk was dat het anders tja uhhhh
Helaas pindakaas.. Daar had ik zelf al aan gedacht ;)

Ik heb ook al bij m'n taaleigenschappen gekeken. En m'n IE settings gereset. Googlebar ligt het ook niet aan die had ik namelijk net nog geinstalleerd / gedeinstalleerd.

[ Voor 14% gewijzigd door me1299 op 11-02-2004 16:51 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de pc al gescand op spyware ? [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] van elevator geeft een duidelijke uitleg hoe dit te doen :) Neem uiteraard aan dat je dit al gedaan hebt, maar aangezien ik net ook [rml][ 2K] kan map niet hernoemen[/rml] tegen kwam lijkt het me de moeite waard dit nogmaals te doen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
sanfranjake schreef op 12 februari 2004 @ 08:23:
Heb je de pc al gescand op spyware ? [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] van elevator geeft een duidelijke uitleg hoe dit te doen :) Neem uiteraard aan dat je dit al gedaan hebt, maar aangezien ik net ook [rml][ 2K] kan map niet hernoemen[/rml] tegen kwam lijkt het me de moeite waard dit nogmaals te doen :)
Jawel... nau flauw hoor. Als je dat andere topic volledig had doorgelezen had je kunnen zien dat dat probleem lang niet zo simpel is als een file die ingebruik is ofzo ;)