Wij hebben ongeveer 100 profiles op een DC'tje staan. Deze zijn roaming en worden door Windows XP workstations gedownload. Nu is het probleem dat de profiles verplaatst moeten worden naar een storage server i.v.m. te kort aan opslag capaciteit en performance. Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd, zoals het letterlijk kopieren van de "documents and settings" map naar de nieuwe locatie en die dan bij de desbetreffende user er naar toe verwijzen. Nu lukt dit wel, maar mijn hele rechtenstructuur van dat profile is kwijt. (inherited van bovenliggende map). Het is de bedoeling dat die rechten gelijk blijven. Windows 2000 doet dit dus niet omdat je bestanden en mappen verplaatst naar een andere schijf of server. Verder kan je ook het gecachte profiel gaan kopieren, maar dan moet ik 100 keer inloggen. Migratietools heb ik na eindeloos zoeken nog niet gevonden. Heeft iemand enig idee of dit anders kan?????
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - zie ook de Windows Operated Systems Policy en doe dit voortaan zelf aub