Toon posts:

ups en batch bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met nogal een raar probleem aangaande een apc ups. De bijgeleverde software biedt de mogelijk op een bepaalde event (geen stroom) een batchbestandje te runnen.

Het batchbestandje runt echter niet volledig, maar neemt alleen de eerste paar regels.

Iemand enig idee?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
Is je accu te snel leeg? :P
Hoe lang doe dat scriptje erover om uit te voeren?

Post het scriptje eens tussen [code]-tags

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar ik heb mijn antwoord al.
Ik heb gebeld naar APC en zij gaven me als antwoord dat er gewoon een maximum van 8 regels was.

Ze zeiden dat ik eens moest proberen batch bestandje met elkaar te linken. Maar dat functiooneerde ook niet.

Dus het gevolg is dat ik maar een kleiner batchbestandje moet maken |:(

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 15:12:
Laat maar ik heb mijn antwoord al.
Ik heb gebeld naar APC en zij gaven me als antwoord dat er gewoon een maximum van 8 regels was.

Ze zeiden dat ik eens moest proberen batch bestandje met elkaar te linken. Maar dat functiooneerde ook niet.

Dus het gevolg is dat ik maar een kleiner batchbestandje moet maken |:(
Slechts 8 regels? wtf? Nou ja, als APC dat zegt?

(Ben zelf programmeur en snap zo even neit waarom ze uberhaupt zoiets moeijlijks zouden doen, batchbestand inlezen en zelf eerste 8 regels uitvoeren? Gewoon dat ding runnen, niet moeilijk doen :P )

Hoe dan ook, er zijn volgens mij genoeg batch-2-exe of batch-2-com tooltjes te vinden :) Gewoon het ding wat je uit wilt voeren converteren en die dan aanroepen met een (1 regelig :P ) batchbestand :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock