Toon posts:

Spontane reboot bij het starten van Nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik dus Nero Burning Rom 6.3 Ultimate Edition en telkens als ik hem probeer op te starten reboot de pc automatisch ik zie helemaal niks van nero.

Dus heb ik alles eraf gegooid kwa nero, dus ook de keys etc. Opnieuw geinstalleerd maar het helpt nog niet.

???? 8)7

Verwijderd

Hebben we het hier over een legale of illegale versie? :P Ff voor de zekerheid. En hij geeft ook geen bluescreen ofzo? Heb ik namelijk wel eens gehad. Heb je ook laatste 'updates'?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Windows XP en 2000 BSOD guide
Lees dat even heel goed door.

Als je er niet zelf uit komt aan de hand van de STOP message die je krijgt en de info die hier over is te vinden: geef dan ook even aan welke hardware en welk OS je draait. Wel zo relevant :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:04:
Hebben we het hier over een legale of illegale versie? :P Ff voor de zekerheid. En hij geeft ook geen bluescreen ofzo? Heb ik namelijk wel eens gehad. Heb je ook laatste 'updates'?
We hebben het hier over een illegale versie, maar dat moet in princiepe niet uitmaken. Want bij mij thuis draait ie ook. En ik heb niet de laatste update, want voorheen deed deze het prima onde XP