W&L-Meeting 8.5

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Het leek ons (=mods) weer tijd om te beginnen met het plannen van een nieuwe W&L-meeting. De vorige, 7.5, was afgelopen November en de aankomende, 8.5, zal dan plaatsvinden in Maart of April. Hoe gaat het in zijn werking? Nu, ik zal vast de bekende feiten neerzetten:

Wat: De acht-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, waar in utrecht gaan we nog bespreken (!)
Wanneer: Gaan we bespreken, zie voorstellen hieronder
Hoe laat: Gaan we bespreken

Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt voor de reservering (twee weken van tevoren) nog een bevestigingsmailtje van mij (als ik het niet weer vergeet :+).

Wat is de bedoeling?
Eigenlijk leek het ons leuk om dit keer eens iets anders te doen dan het normale drinken, eten en weer drinken. De locatie blijft overigens Utrecht en de dag een Zaterdag. Alle voorstellen zijn welkom. Ik kan bij deze in elk geval voorstellen dat iedere zaterdag na 11 uur bij Stairway To Heaven (een danscafe van Henk Westbroek) een metal/alternative/nu-metal avond is waar we, mits er voldoende geinteresseerden zijn, de avond actief kunnen afsluiten. Dat is natuurlijk alleen een optie voor mensen die in de regio wonen of met nachtnet thuis kunnen komen.

Meetings zijn in elk geval vooral bedoeld om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten. Er zal ongetwijfeld gediscussieerd worden, maar het is voornamelijk de bedoeling om gezellig ergens te zitten en te praten over het forum, over elkaar en over andere interessante onderwerpen.

Wie kunnen er mee?
Traditioneel is iedereen welkom, maar het leek ons leek om deze keer toch wel te vragen dat mensen die zich aanmelden tot enige affiliatie met W&L hebben, zij dat als lurker of als poster. Het lijkt ons ook leuk als mensen die zich nog niet hebben laten zien op deze meetings, maar hier wel regelmatig posten, ook eens binnenvallen. Het is altijd leuk om mensen in levende lijve te ontmoeten.

Voorstellen voor data
Een aantal voorstellen waarop ik zelf in elk geval kan:
- 13 Maart
- 27 Maart
- 3 April

Wie kan wanneer?
Namen gesorteerd naar chronologische volgorde van opgeven:

13 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rutger Extreme*
- Rey Nemaattori
- Mr. Liu
- efWee
- Airwolf

27 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Rey Nemaattori
- efWee
- Airwolf

3 April
- Christiaan
- Confusion
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rey Nemaattori

Laat weten wanneer je kunt, en dan vermeld ik dat in de startpost. We pakken dan de datum waarop de meesten kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Christiaan op 29-02-2004 20:10 ]

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik kan al deze data.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Utrecht. Dat ligt toch vlak naast Parijs?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Christiaan
Mx. Alba schreef op 11 februari 2004 @ 16:37:
Utrecht. Dat ligt toch vlak naast Parijs?
Als jij de reist betaalt komen we allemaal naar Parijs :D. Volgens mij zeg je dit in ieder Meeting-topic.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43

Dido

heforshe

Als ik nog mag komen :P kan ik 13 en 27 maart :)

Wat betekent mijn avatar?

• Opi
  • Niet online

Opi

Ik kan ook alle data. :) ... denk ik, maar ik prefereer een meeting halverwege maart.

Verwijderd

Ik kan 6 en 13 maart niet. De rest volgens mij wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 17:30 ]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Tot nu toe kan ik alle dagen.

Verwijderd

hehe ik dacht: "weer een waarschuwing? Waarom nou weer?" :D

Ik kan op die dagen wel denk ik, maar ik weet alleen nog niet of ik zal komen. Als alles bekend is zal ik wel beslissen

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:24:
hehe ik dacht: "weer een waarschuwing? Waarom nou weer?" :D

Ik kan op die dagen wel denk ik, maar ik weet alleen nog niet of ik zal komen. Als alles bekend is zal ik wel beslissen
Ik vroeg me ook al af wie ik nu weer beledigd had, maar het viel allemaal mee :) .

In principe kan ik alle dagen en wil ik graag acte de presence geven.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Verwijderd

6 en 27 maart kan ik iig niet. De rest is nog een beetje duister. Maart is voor mij een maand waarin veel "dingen" staan te gebeuren ;).

• Opi
  • Niet online

Opi

Blijft apart verschijnsel; ver vooruit plannen. :) * Opi raakt opgewonden van de dingen die Sandalf door laat schemeren. :9~ ;)

• Christiaan
Kewl! Veel mensenzieltjes! Uhm. Iedere mod is gelegitimeerd om de lijst bij te houden van mensen die kunnen komen (hint) :D.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:35

samo

yo/wassup

In ieder geval dank voor de uitnodiging maar aangezien ik geen nachtbus terug naar brussel kan nemen denk ik nie dat ik kom... Maar ik hou het wel in de gaten... ;-)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Christiaan
samo-arne schreef op 12 februari 2004 @ 09:25:
In ieder geval dank voor de uitnodiging maar aangezien ik geen nachtbus terug naar brussel kan nemen denk ik nie dat ik kom... Maar ik hou het wel in de gaten... ;-)
Dat hoeft ook niet hoor :). De meeste meetings zijn 'afgelopen' rond een uur of 9/10 (er is niet echt een einde ofzo - mensen gaan naar huis als ze moeten). Het avond-gebeuren is een optie voor die mensen die wel met het vervoer ook later (of vroeg in de ochtend) nog terug kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Christiaan op 12-02-2004 10:19 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:44

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben geen toekomst kijker dus zet mij maar op standby voor alle data.
Halt, ik weet toch nog wel iets, die pda's zijn toch ergens handig voor :P

13 maart kan ik niet.

[ Voor 42% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2004 21:43 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

De aanwezigheid van anderen levert altijd leuke (of minder leuke) situaties op. Daarom zie ik het wel zitten.

Verwijderd

Als (hoofdzakelijk) lurker kan ik mededelen dat ik alle dagen kan. Ik weet alleen nog niet of ik er daadwerkelijk zin in heb...

to lurk:
1 a : to lie in wait in a place of concealment especially for an evil purpose }) b : to move furtively or inconspicuously c : to persist in staying

edit:
definities gehaald van de site van Merriam-Webster

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 20:54 ]

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik kan max. 4 personen naar Parijs rijden.

Who is John Galt?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Als ik kan, kom ik. Of ik in maart kan weet ik nu nog niet zeker; de laatste twee dagen worden hopelijk een beetje lastig. (Hopelijk? Hoe kan het nu hopelijk lastig worden? Omdat ik hopelijk van 28 maart tot en met 3 april in Duitsland op een 'spring school' over 'Philosophy of Physics' zit. :) )

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Christiaan
Ik ben lekker vroeg op. Hah!

• Christiaan
Voor mijn doen dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Christiaan op 13-02-2004 08:19 ]

• Opi
  • Niet online

Opi

Mooi zo! Kan je een mooie tabel klussen waarin staat wie wanneer kan. ;)

Verwijderd

Ik ben de dertiende wel in Utrecht, maar ik weet niet of ik mij wel thuis zal voelen tussen jullie :P (maar even smilie voor de nuance)

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Vroeg, psah. Toen je dat postje schreef was ik al 17 minuten lang voetgangers aan het ontwijken onder het genot van commentaar dat ik dat niet goed genoeg deed :+

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
als er deze keer geen verjaardagen, lanparties en andere meuk doorheen komt, ben ik op alle dagen beschikbaar. Echter het lot zal wel bepalen dat op een of alle dagen ik niet beschikbaar ben, zoals bijna de vorige keer, en de keer daarvoor en daarvoor.....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:35

samo

yo/wassup

Confusion schreef op 13 februari 2004 @ 09:31:
[...]

Vroeg, psah. Toen je dat postje schreef was ik al 17 minuten lang voetgangers aan het ontwijken onder het genot van commentaar dat ik dat niet goed genoeg deed :+
Commentaar van slecht ontwoken voetgangers??? In de trand van "Au!!!"????

Afijn, de reis naar Utrecht vanuit Bxl is natuurlijk nog wel 2 1/2 tot 3 uur, maar ik overweeg het zeker....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:45

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik kom ook graag als ik mag en kan. Ik weet nog niet of ik 27 maart kan en ik weet al wel dat ik 3 april niet kan. Overigens kan ik ook op 20 maart, maar die heeft de TS weggelaten (omdat hij zelf niet kan volgens mij).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Christiaan
Mr. Liu schreef op 13 februari 2004 @ 11:57:
Ik kom ook graag als ik mag en kan. Ik weet nog niet of ik 27 maart kan en ik weet al wel dat ik 3 april niet kan. Overigens kan ik ook op 20 maart, maar die heeft de TS weggelaten (omdat hij zelf niet kan volgens mij).
Inderdaad. Ik wil er zelf toch wel graag bij zijn :)

• Christiaan
Kick

• F-Wee
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Hoe vrolijk , een bijeenkomst. Daar kan ik wel weer bij gaan zijn denk ik. Alleen 03-april lukt niet echt. Verder heb ik net als bij de vorige meeting nog ruimte over voor eventuele overnachters (in overleg dan vanwege het simpele feit dat er maar een enkele slaapzak en luchtbed aanwezig is.).

:P

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey, verrek ... nog een meeting. En ik heb het topic alleen gemist. :)

Op 3 april is waarschijnlijk (poll moet het nog uitwijzen) een NOS-meeting, dus dan kan ik niet.
De rest kan ik allemaal wel.

• Freee!!

Freee!!

[Airwolf] schreef op 14 februari 2004 @ 18:15:
Hey, verrek ... nog een meeting. En ik heb het topic alleen gemist. :)
Heel duidelijk niet volledig :P
Op 3 april is waarschijnlijk (poll moet het nog uitwijzen) een NOS-meeting, dus dan kan ik niet.
Ik heb even gespiekt, maar die Linux-groep heeft inderdaad hoogst waarschijnlijk de meeting op 3 april.
De rest kan ik allemaal wel.
Ik zou het leuk vinden je weer eens te zien.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Freee!!

Freee!!

Subtiel schopje, ik kan me niet voorstellen dat er zo weinig mensen geïnteresseerd zijn.

Verwijderd

Ik wil het best hoger schoppen, ik zou het opzich best wel kunnen verdragen :P, maar om vanuit mijn positie te spreken. Zal ik niet de meeting opzoeken (ik zal mij denk ik niet prettig voelen tussen vele van hier), de dertiende ben ik wel Utrecht en wanneer de dat de data is dan zal ik er graag naar toe gaan.

Alleen is het mij niet duidelijk wat de bedoeling is... het is niet eten en drinken, niet gezellig zitten, wat is het dan?

• Rey Nemaattori
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:02:
Ik wil het best hoger schoppen, ik zou het opzich best wel kunnen verdragen :P, maar om vanuit mijn positie te spreken. Zal ik niet de meeting opzoeken (ik zal mij denk ik niet prettig voelen tussen vele van hier), de dertiende ben ik wel Utrecht en wanneer de dat de data is dan zal ik er graag naar toe gaan.

Alleen is het mij niet duidelijk wat de bedoeling is... het is niet eten en drinken, niet gezellig zitten, wat is het dan?
tjah ik ben d'r nog nooit bij geweest, maar et lijkt me een soort real-life w&l worden, beetje lullen over de diepere zaken van het levens onder het genot van een hapje & un drankje.

• Christiaan
Het is gewoon lekker wat drinken en eten met elkaar. Meestal vormen zich kleinere groepjes die onderling praten. Er wordt vast wel wat gediscussieerd, maar het doel van meetings is precies wat de naam suggereert; het 'meeten' van andere W&L-ers.

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
ik kan helemaal niet

• Opi
  • Niet online

Opi

/me kick *

En? Een beetje magere opkomst in vergelijking tot andere W&L-meetings. Zijn er geen knopen om door te hakken? Kan Christiaan misschien een voorstel doen met betrekking tot eventuele bezigheidstherapiën?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Misschien alvast een lijstje maken van de totale opkomst tot nu toe en eventuele data.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Christiaan
Zal ik vanmiddag eens doen. Eerst studeren en andere verplichtingen :)

Verwijderd

Chris, als er opdates zijn in tijd/plaats etc, wil je het dan editen in je eerste post?

• zeef
  • Laatst online: 28-12-2025
Lord Daemon schreef op 12 februari 2004 @ 22:56:
Als ik kan, kom ik. Of ik in maart kan weet ik nu nog niet zeker; de laatste twee dagen worden hopelijk een beetje lastig. (Hopelijk? Hoe kan het nu hopelijk lastig worden? Omdat ik hopelijk van 28 maart tot en met 3 april in Duitsland op een 'spring school' over 'Philosophy of Physics' zit. :) )
Ohjee, de GSP moet er wel bij zijn als het langharige werkschuwe linkse tuig een meeting houd. Je weet maar nooit wat voor ellende daaruit voortkomt...... >:) :+

• Morgoth
zeef schreef op 26 februari 2004 @ 15:38:
Ohjee, de GSP moet er wel bij zijn als het langharige werkschuwe linkse tuig een meeting houd. Je weet maar nooit wat voor ellende daaruit voortkomt...... >:) :+
Bluuf juu nuu muur uuns vun duu pushmussugu knup uf, dun kumt musschuun ullus nug uun kuur guud!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

Lord Daemon

Die Seele die liebt

zeef schreef op 26 februari 2004 @ 15:38:
Heel veel ellende. ;)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Maar wie weet ook heel veel goeds, groots en schoons!

• Christiaan
Zo, lijst met data aangemaakt. Bij deze ook de vraag of er nog meer mensen komen! Ik heb 6 Maart verwijderd, want dat is te kort dag eigenlijk

[ Voor 28% gewijzigd door Christiaan op 29-02-2004 20:11 ]

• Opi
  • Niet online

Opi

* Opi geeft de W&L-mods een bijl; kunnen jullie lekker knopen mee doorhakken. :Y)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

13 maart kan ik ook :P Verjaardag vervallen.

• Freee!!

Freee!!

Ik kan 13 maart niet (is dan wat anders gepland). 27 Maart is nog steeds een vraagteken.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

13 maart is voor mij geen optie meer.

• Opi
  • Niet online

Opi

Mooi zo, de 13e valt volgens mij dan ook al af. Resteert de keuze tussen 27 maart, 3 april of een andere, voor alsnog niet geopperde, datum. :Y)

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 02 maart 2004 @ 19:31:
Mooi zo, de 13e valt volgens mij dan ook al af. Resteert de keuze tussen 27 maart, 3 april of een andere, voor alsnog niet geopperde, datum. :Y)
Dan opper ik 10 april :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Mr. Liu schreef op 02 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Dan opper ik 10 april :P
Ja hallo, ik heb ook nog andere meetings te organiseren. :+ En stage te doen enzo.

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 02 maart 2004 @ 19:33:
[...]
Ja hallo, ik heb ook nog andere meetings te organiseren. :+ En stage te doen enzo.
Ik zal je een beetje helpen: 17 en 24 april en 1 en 8 mei kunnen Dido en ik in ieder geval niet.

Aanvulling:
eF-Wee kan in ieder geval 17 april en 8 mei ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Freee!! op 02-03-2004 19:49 . Reden: Aanvulling ]

• Morgoth
Ik kan 3 april niet meer.

Verwijderd

waarom dan wel niet!?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
in verband met werkloosheid en geldgebrek kan ik deze meeting helaas niet... 13 Maart zou ik zowiezo niet kunnen omdat ik dan me verjaardag vier :)

Volgende keer beter :/

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Fludizz schreef op 06 maart 2004 @ 19:54:
in verband met werkloosheid en geldgebrek kan ik deze meeting helaas niet... 13 Maart zou ik zowiezo niet kunnen omdat ik dan me verjaardag vier :)

Volgende keer beter :/
Alvast gefeliciteerd :P

Mmm, misschien toch eens naar andere data kijken of anders knopen doorhakken?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Zeg, dit topic lijkt dood en als er geen knoop wordt doorgehakt gaan alle genoemde data voorbij zonder dat er hier mensen bij elkaar komen. Besluit ! ;)

Verwijderd

Ach waar Q is ook Q, jij bent nooit alleen ;)

• Rey Nemaattori
13 maart is er een computer beurs hierzo, ik denk dat ik op die dag niet kan :-S

• Christiaan
Ja, even tussendoor; ik heb het dus gruwelijk druk. Als er iemand is die de planning op zich wil nemen; graag.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Ik kan inmiddels de 27e ook niet meer. Ik ben er wel voor om het gewoon op 3 april vast te stellen. In principe hoeft er toch niets geregeld te worden behalve mensen tellen en enige tijd vantevoren ergens een reservering voor eten plaatsen (voor mijn part op dezelfde plek; ik vond dat wel een OKeje toko)?

• Christiaan
Het belangrijkste is dat de lijst in het begin wordt bijgewerkt. Eventueel voegen we een week toe achter de lijst en kijken we opnieuw.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mja, ik kan niet de 3e. Dan is er een NOS meeting.
Natuurlijk kan je nooit een datum pikken waar iedereen tevreden mee is, maar als je lang vooraf al een datum vastzet, dan heb je weinig problemen.

Verwijderd

Oh, de 13e kan ik inmiddels niet meer. Dan heb ik al de keuze uit twee andere feesten :).

• Spheroid
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:56:
Oh, de 13e kan ik inmiddels niet meer. Dan heb ik al de keuze uit twee andere feesten :).
Ik moet eik ook naar een feestje 8) . Laten we maar gewoon 3 april prikken en klaar is kees, anders dan komt er nooit een datum.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Verwijderd

ik meld me voorlopig maar helemaal af :)

• Rey Nemaattori
gemiddelde aantal mensen over = 0 na alle afmeldingen?

• Christiaan
Gezien er momenteel niemand is die kan (of wil?) plannen en organiseren sluit ik dit topic voorlopig. Wmb is het voor nu van de baan - jammer, want ik heb zelf ook geen tijd om het te organiseren en ik heb sowieso amper tijd de komende maanden (behalve in de avonden). Het moet dus even op een laag pitje. Mocht iemand zich geroepen een handje te helpen, dan zou dat zeker fijn zijn. Het is zeker jammer dat het zo met een sisser afloopt, maar op dit moment kan ik er zelf helaas weinig aan veranderen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.