Het leek ons (=mods) weer tijd om te beginnen met het plannen van een nieuwe W&L-meeting. De vorige, 7.5, was afgelopen November en de aankomende, 8.5, zal dan plaatsvinden in Maart of April. Hoe gaat het in zijn werking? Nu, ik zal vast de bekende feiten neerzetten:
Wat: De acht-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, waar in utrecht gaan we nog bespreken (!)
Wanneer: Gaan we bespreken, zie voorstellen hieronder
Hoe laat: Gaan we bespreken
Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt voor de reservering (twee weken van tevoren) nog een bevestigingsmailtje van mij (als ik het niet weer vergeet
).
Wat is de bedoeling?
Eigenlijk leek het ons leuk om dit keer eens iets anders te doen dan het normale drinken, eten en weer drinken. De locatie blijft overigens Utrecht en de dag een Zaterdag. Alle voorstellen zijn welkom. Ik kan bij deze in elk geval voorstellen dat iedere zaterdag na 11 uur bij Stairway To Heaven (een danscafe van Henk Westbroek) een metal/alternative/nu-metal avond is waar we, mits er voldoende geinteresseerden zijn, de avond actief kunnen afsluiten. Dat is natuurlijk alleen een optie voor mensen die in de regio wonen of met nachtnet thuis kunnen komen.
Meetings zijn in elk geval vooral bedoeld om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten. Er zal ongetwijfeld gediscussieerd worden, maar het is voornamelijk de bedoeling om gezellig ergens te zitten en te praten over het forum, over elkaar en over andere interessante onderwerpen.
Wie kunnen er mee?
Traditioneel is iedereen welkom, maar het leek ons leek om deze keer toch wel te vragen dat mensen die zich aanmelden tot enige affiliatie met W&L hebben, zij dat als lurker of als poster. Het lijkt ons ook leuk als mensen die zich nog niet hebben laten zien op deze meetings, maar hier wel regelmatig posten, ook eens binnenvallen. Het is altijd leuk om mensen in levende lijve te ontmoeten.
Voorstellen voor data
Een aantal voorstellen waarop ik zelf in elk geval kan:
- 13 Maart
- 27 Maart
- 3 April
Wie kan wanneer?
Namen gesorteerd naar chronologische volgorde van opgeven:
13 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rutger Extreme*
- Rey Nemaattori
- Mr. Liu
- efWee
- Airwolf
27 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Rey Nemaattori
- efWee
- Airwolf
3 April
- Christiaan
- Confusion
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rey Nemaattori
Laat weten wanneer je kunt, en dan vermeld ik dat in de startpost. We pakken dan de datum waarop de meesten kunnen.
Wat: De acht-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, waar in utrecht gaan we nog bespreken (!)
Wanneer: Gaan we bespreken, zie voorstellen hieronder
Hoe laat: Gaan we bespreken
Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt voor de reservering (twee weken van tevoren) nog een bevestigingsmailtje van mij (als ik het niet weer vergeet
Wat is de bedoeling?
Eigenlijk leek het ons leuk om dit keer eens iets anders te doen dan het normale drinken, eten en weer drinken. De locatie blijft overigens Utrecht en de dag een Zaterdag. Alle voorstellen zijn welkom. Ik kan bij deze in elk geval voorstellen dat iedere zaterdag na 11 uur bij Stairway To Heaven (een danscafe van Henk Westbroek) een metal/alternative/nu-metal avond is waar we, mits er voldoende geinteresseerden zijn, de avond actief kunnen afsluiten. Dat is natuurlijk alleen een optie voor mensen die in de regio wonen of met nachtnet thuis kunnen komen.
Meetings zijn in elk geval vooral bedoeld om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten. Er zal ongetwijfeld gediscussieerd worden, maar het is voornamelijk de bedoeling om gezellig ergens te zitten en te praten over het forum, over elkaar en over andere interessante onderwerpen.
Wie kunnen er mee?
Traditioneel is iedereen welkom, maar het leek ons leek om deze keer toch wel te vragen dat mensen die zich aanmelden tot enige affiliatie met W&L hebben, zij dat als lurker of als poster. Het lijkt ons ook leuk als mensen die zich nog niet hebben laten zien op deze meetings, maar hier wel regelmatig posten, ook eens binnenvallen. Het is altijd leuk om mensen in levende lijve te ontmoeten.
Voorstellen voor data
Een aantal voorstellen waarop ik zelf in elk geval kan:
- 13 Maart
- 27 Maart
- 3 April
Wie kan wanneer?
Namen gesorteerd naar chronologische volgorde van opgeven:
13 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rutger Extreme*
- Rey Nemaattori
- Mr. Liu
- efWee
- Airwolf
27 Maart
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Rey Nemaattori
- efWee
- Airwolf
3 April
- Christiaan
- Confusion
- OpifexMaximus
- Captain Proton
- Morgoth
- Hangman*
- Spheroid
- Sandalf
- MaDLiVe
- 127.0.0.1
- Jannis*
- Lord Daemon*
- Rey Nemaattori
Laat weten wanneer je kunt, en dan vermeld ik dat in de startpost. We pakken dan de datum waarop de meesten kunnen.
[ Voor 22% gewijzigd door Christiaan op 29-02-2004 20:10 ]