Toon posts:

[xp]bureau-accessoires verplaatst: probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in de start..>programfiles de map bureau-accessoires verplaatst naar helemaal bovenin boven een streep. Vervolgens waren rekenmachine, schijfcontrole, defragmentatie verdwenen!!!

nu heb ik de calculator weer teruggekregen dmv uitvoeren..calc.exe. Maar ikwil gewoon alles terug. In configuratiescherm....> software....> kan ik deze functies niet aanvinken. Alleen maar de bureablad thema's enzo.

Hoe krijg ik die fncties wel weer terug? met name defragmentatie heb ik snel nodig :|

Verwijderd

Je kunt deze gewoon zoeken in je verkenner (zoeken naar calc*.lnk bijvoorbeeld).
Defragmenteren kun je gewoon opstarten met defrag.exe in het uitvoeren menu.

Hopelijk kun je hier iets mee.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dr is iets goed mis hier bij mij: defrag.exe doet t niet! krijg heel even een zwart schermpje te zien. En vervolgens gebeurt er niks. Waarschijnlijk zijn al die programma's eraf gegaan.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:40

rik

Defrag moet je ook niet gebruiken. Ga naar Computermanagement en daar kan je je defragmentatie starten.

Verwijderd

In de map Program files and Settings\All Users\Menu Start\Programma's moet de map Bureau-accessoires staan.
Is die er niet dan zet je je backup daarvan even terug ...... :9 en dan is je probleem opgelost.

Verwijderd

haha, als je de snelkoppelingen weggooit ben je de programma's nog niet kwijt!

als je defrag zo hard nodig hebt: onder win2k en xp: rechtermuisknop op c: (of welke partitie dan ook) properties > tools.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 15:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:15:
haha, als je de snelkoppelingen weggooit ben je de programma's nog niet kwijt!

als je defrag zo hard nodig hebt: onder win2k en xp: rechtermuisknop op c: (of welke partitie dan ook) properties > tools.
Ach wat dom van me! Dat wist ik natuurlijk ook wel. Bedank iig voor de tip. :*)

Ik heb inmiddels voptXP gebruikt om de schijf te defragmentere. werkt ook wel oke :|

(Bedankt voor het toesturen nietsdoen!)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 18:18 ]

Pagina: 1