Toon posts:

Raar stekkertje aan mijn mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik een 4 pinnig stekkertje, zo groot als mijn pink ongeveer, zo'n 3/4cm2, aan mijn voeding heb. Ik heb deze onlangs op het mobo geplaatst toen ik een contact punt vond waar het exact op paste, heb ik hem daar geplaatst en alles werkt nog gewoon zoals het voorheen deed, waar dient dit stekkertje eigenlijk voor? En zou ik deze laten aangeslote zitte of juist niet aansluiten? en wat heeft het voor effect?

Ik vond het moeilijk om hier voor op google en GoT te zoeken omdat ik er verder geen naam van weet of iets in die richting dat als zoek line zou kunnen worden gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 14:37 ]

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Al in de handleiding van je mobo gezocht op wat voor aansluiting je em hebt geplaatst?

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 15:45
En ik weet niet waar je het stekkertje vandaan hebt gehaald wat je erin hebt gepluged en weet niet hoe het stekkertje eruit ziet....

Als je verteld wat je nou aan je mobo hebt gehangen dan weet iemand vast wel wat het is.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34
ATX stekkertje voor P4?

deze dus: Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/motherboards/asus/p4t/newconnector.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Kawa op 11-02-2004 14:40 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Juist :)

Deze waarschijnlijk:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:1BdZB1C8WZ8J:www.gemiinfo.com/image/aux12v.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Mike Jarod op 11-02-2004 14:40 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

die wordt gebruikt om het systeem stabiel te houden (met name P4s) en bij sommige athlon bordjes voedt dit ding de Vcore van je cpu.

Verwijderd

Topicstarter
ahhhh, dus kan alleen maar beter doen dan kwaad doen? dat is dus idd het stekkertje!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Faq-werk dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.