Toon posts:

Linux stuff op een windows PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik draai nu windows XP op mn computer. Nu heb ik een goede vervanger voor illustrator gevonden, die gelukkig opensource is.
Enige probleem is dat die vervanger voor Linux is.

Kan ik iets gebruiken waardoor ik het toch op de windows PC kan draaien?

Alvast bedankt

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Whoot vette info |:(

Zou handig zijn als je de naam van het programma ff post ;) Maar is dualboot niet een optie met een of andere Linux distro?

[ Voor 28% gewijzigd door CycloneX op 11-02-2004 14:51 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Topicstarter
Haha te merken dat ik Noob ben dus.

Ik zou graag Koffice draaien op XP

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Koffice kan je niet draaien onder windows PX, wat je wel kan doen is een linux OS met behulp van Vmware te installen onder windows.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Geen oplossing, misschien een alternatief. StarOffice uh Openoffice.org heet dat nu geloof ik

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
M dan moet het maar een dualboot worden, helaas.
Eigenlijk wil ik juist Koffice hebben omdat hier Karbon inzit, en dat zoek ik namelijk, omdat dat een goede vervanger voor illustrator schijnt te zijn.

Weten jullie eventueel niet een alternatief ( ook opensource ) te vinden wat wel op windows draait?

Verwijderd

wat dacht je van een live linux distro...

knoppix is wel een goeie ...

Kan je best wel koffice mee runnen als deze niet al erbei zit... (dat weet ik zo uit het kale hoofd niet) hij draait in ieder geval wel met KDE .... dus da's al een goede stap in de richting...

Om met knoppix om te gaan hoef je ook geen die-hard linux freak te zijn... gewoon "klikken voor kleuters"... net als windows :)

als je echt zo gecharmeerd bent door koffice zou ik het op z'n minst eens proberen ... kost je wat moeite en 1 cd-rom

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 10:48
http://kde-cygwin.sourceforge.net/

kde onder windows m.b.v Cygwin

Afbeeldingslocatie: http://kde-cygwin.sourceforge.net/kde3/images/kdevelop-3.0.png
Pagina: 1