Ik heb een Demon 1024/512 verbinding met daaraan een vigor2200e router en daarachter 4 pc's hangen. (niets nieuws onder de zon
). Ik heb sinds kort van mijn fileserver een ftp server gemaakt. Keurig ingesteld dat deze nooit meer dan 50 kB/s mag gebruiken en na wat problemen met de router (firewall gebeuren) werkt alles nu perfect. Echter, als ik nu ga gamen vanaf een andere pc en iemand is bezig op de FTP, krijg ik een schommelende ping tussen de 20 en 180 ms. (CS in dit geval). Dat dit niet echt in dank word afgenomen door medespelers moge duidelijk zijn. Afijn ik mijn max upload op mijn ftp omlaag geschroeft maar het schijnt niet echt te helpen (naar 20 kB gezet, word iets beter maar schommelt nog steeds)
Is er uberhaupt een oplossing voor (behalve mijn ftp uit te zetten, dan heb ik stabiel ping +/- 25) of zal ik me er bij neer moeten leggen dat adsl niet voor dit gemaakt is?
Is er uberhaupt een oplossing voor (behalve mijn ftp uit te zetten, dan heb ik stabiel ping +/- 25) of zal ik me er bij neer moeten leggen dat adsl niet voor dit gemaakt is?