[FTP] Folders zoeken en deleten

Pagina: 1
Acties:

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik een FTP server kan doorzoeken op bepaalde mappen en bestanden (net zoals de windows search). En daarna wil ik de gevonden mappen met 1 druk op de knop weg kunnen gooien.

Waarom: Op mijn werk is er een intranet met 25000 pagina's (Shell) en heel veel folders, dit word onderhouden mbv Frontpage. Nu zijn in het verleden de "_vti_cnf" mappen ook altijd mee overgeschoten naar de server maar die worden helemaal niet gebruikt. Ik wil dus op de server al die mappen opsporen en weggooien.

Ik heb diverse tools gezien maar geen enkele voldeed. Klein detail is dat ik geen admin rechten heb op mijn pc dus het liefst een klein tooltje zodat ik niet een sofware-aanvraag-proces hoef op te starten.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kennen mensen een bepaalde tool?

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
* André

Niemand die hier verstand van heeft?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

FlashFXP kan het.

In het menu Tools --> Find Files on FTP Server. Gevonden dirs zijn dan in 1 keer te verwijderen (moeten ze wel leeg zijn btw).

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Maar die is als non-administrator niet te installeren, daarom zoek ik een klein tooltje.

Anyone...?

Verwijderd

ftpcommander, te vinden op download.com.

1 druk (+ ok) en je gehele folder strutuur kan in 1 keer weg zijn, Handig, maar..... (be carefull) (folders hoeven nl niet leeg te zijn, weet niet of dir admin specifiek is, maar dunkt me dat je dit soort dingen gewoon aan je sysadmin moet overlaten

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 11:25 ]