---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Naar mijn weten gaat dit niet...
Volgens mij heb je altijd een MTA nodig ook om het lokaal af te leveren.
Maar wat is er zo verschikkelijk aan sendmail of postfix dan?
Maar wat is er zo verschikkelijk aan sendmail of postfix dan?
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Ja, dit doe ik ook al tijden en het werkt prima. Gaat het om meerdere gebruikers of is dit alleen voor jezelf?
Nee hoor, via fetchmail in combinatie met procmail (of vergelijkbaar prog) kun je ook de mail meteen in je inbox schrijven en zelfs uitsorteren in meerdere mappen e.d.Justin_Time schreef op 11 februari 2004 @ 16:23:
[ Voor 62% gewijzigd door Wilke op 11-02-2004 16:27 ]
Het gaat om 1 gebruiker; dat is ook de reden dat ik niet voor een 'grotere' oplossing ben gegaanWilke schreef op 11 februari 2004 @ 16:26:
Ja, dit doe ik ook al tijden en het werkt prima. Gaat het om meerdere gebruikers of is dit alleen voor jezelf?
[...]
Nee hoor, via fetchmail in combinatie met procmail (of vergelijkbaar prog) kun je ook de mail meteen in je inbox schrijven en zelfs uitsorteren in meerdere mappen e.d.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
IMAP server met maildir support nemen, zoals courier-imap, vervolgens met getmail rechtstreeks in de maildir afleveren. Heb je helemaal geen MTA meer nodig.
in zekere zin wel ja, bij een MTA draait er een server die continu luistert naar de SMTP port om mail te accepteren die via smtp naar je toe wordt gestuurd (en dat daarna evt weer lokaal af te leveren). Maar je kunt mail idd ook zelf ophalen (get, fetchenJustin_Time schreef op 11 februari 2004 @ 16:23:
Pagina: 1