Toon posts:

Hollandse gemakzucht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,er lopen hier bij GoT volgens mij toch zat fanatieke koeie boeren rond, die veel kaas van progameren hebben gegeten.
"hoezo"?
nou er zijn waarschijnlijk,net als ik,heel veel mensen die wel een koetje willen,maar het liefst moet "i" worden thuis bezorgt.
ik ben zo'n dubbel klikker en niet verder lezen dan noodzakelijk.
er moet toch een .exe'tje te bakken zijn,zodat wij luiaarts maar ook de mensen die er hele maal geen bal van snappen alleen maar hoefen dubbelklikken,en als b.v. het koetje in de balk zit daar een menutje op kan roepen met wat instellingen.
over instellingen ik hoor mensen regel matig over cpu belasting kan toch ook mooi in dat menu-tje.iets als :
koe aan na -0 tot xx sec.idle
max.cpu belasting-10,25,50,100%
enz.
Ik heb dus de ballen verstand van progameren,
kan het woordt netaan schrijven dus mischien is het helemaal niet mogelijk,maar toch ik wouw dit even kwijt.Groetjes.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
In 1 gedeelte van die gemakszucht ben ik al bezig geweest:

http://212.187.65.100/koeeditor/KoeEditor.exe

Dat is een grafische tool om je koe mee te besturen, en om hem te consiggen.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Team Frikandel Speciaal heeft voor de eigen leden al zoiets geschreven. Drie x klikken en het koetje staat geinstalleerd, inclusief de goede proxyserver + email adres. We hebben er drie versies van gemaakt. Eentje voor modemgebruikers, 1 voor kabel/lan gebruikers en een hidden client.

We hebben hiervoor drie goede ini's gemaakt en mbv MS Visual Studio het installatieprogramma.

Het kost je zo'n anderhalf uur als je het zo wil doen. In dat geval van ons kun je dus niks meer configureren (tenzij je dat later via het koetjes zelf doet) de CowConfig heeft veel meer opties en laat de gebruiker wel zelf de config doen.

edit:

CowConfig bedoel ik KoeEditor.exe

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Hier kan je ook een simpele installer vinden:
http://dpcinstaller.cjb.net/

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Het inbouwen van extra opties in de client is geen zaak voor de forummers hier... Dat is zaak voor de mensen bij DNet :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!