[JAVA] MIDlet's compileren in JCreator

Pagina: 1
Acties:

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 11:02
Ik ben zojuist begonnen met het maken van MIDlets (projectje van school) maar van die Toolkit van Sun word je ook niet vrolijk.
Iedere keer editen in JCreator -> opslaan -> runnen in de toolkit. Word er een beetje moe van.
Is er geen mogelijkheid om met (zelf gemaakte) zo geheette 'tools' in JCreator commando's te geven die de MIDlets compilen en runnen?
Ik gebruik J2ME Wireless Toolkit 2.0_01.

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 11:02
Niemand...?

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:27

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Zeker is dat er. Ik heb het zelf gebruikt om MIDP en DoJa applicaties te compileren. Je moet alleen ff uitvogelen wat de precieze commando's zijn. Overigens zal je er wel zelf een batch voor moeten schrijven, want zonder lukt het niet. Die wat ik gebruikte mag ik overigens hier niet posten (c).

Geef even aan wat je weet, wat je probeerde en wat niet lukt.

[ Voor 3% gewijzigd door GrimaceODespair op 14-02-2004 01:53 ]

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Misschien is het wel een goed idee om naar een ontwikkelomgeving te kijken voor het maken van midlets :)

Bij Sun kun je namelijk gratis de Sun One Studio 4 ME downloaden. Deze is speciaal gemaakt om midlets mee te maken. Er zit echt van alles in zoals emulators, code completion, automatisch compilen/packagen enz.

Ik maak er zelf nu toch al een tijdje gebruik van en ik kan het echt iedereen aanraden, zeker ook omdat het gratis is.

Ze zijn nu ook bezig met een update hiervan die ook MIDP2.0 ondersteund.

Tip : het forum bij Sun over j2me is ook erg goed :)