[MS NIEUWS] Waarom niks over het nieuwe Windows lek?

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ik vind dit vreemd.
Op sites zoals webwereld, nu.nl, /. en zelfs Fok! lees je er wel over.
Maar op t.net helemaal niks :?

Wat is hier de rede van? Niet ernstig genoeg?
Lijkt me een zeer ernstig lek. Het is ook erg opmerkelijk dat MS er 6 maanden over heeft gedaan om een fix te maken. Rede zat om het op de FP te vermelden imho.

Ik zie de laatste tijd MS helemaal niet echt negatief in het daglicht verschijnen op de FP.
Maar als MS vervolgens iets Open Source maakt, staan ze meteen op t.net.
Ik weet dat t.net reclame maakt voor MS spullen (denk aan de 2k3 server bg van de fp een aantal maanden geleden) maar daardoor gaat het in mijn ogen zelfs een beetje lijken op het expres positief presenteren van MS of dan wel niet het weglaten van hun negatieve punten.

Zie dit niet als aanval, maar meer als interesse in tweakers.net algemeen :)

Graag opheldering :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 19:36
Er wordt op dit moment druk gewerkt aan een bericht over het nieuwe lek, dus nog even geduld :).

Verwijderd

[rml]Darkhacker in "[ alg] Nieuw lek in Windows ?"[/rml]

woeps, ff wat omhoog scrollen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 13:44 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zie de laatste tijd MS helemaal niet echt negatief in het daglicht verschijnen op de FP.
Ik weet dat t.net reclame maakt voor MS spullen (denk aan de 2k3 server bg van de fp een aantal maanden geleden) maar daardoor gaat het in mijn ogen zelfs een beetje lijken op het expres positief presenteren van MS of dan wel niet het weglaten van hun negatieve punten.
Ja, Microsoft betaalt ons 10.000 euro voor ieder positief nieuwsbericht, en trekt daar 20.000 euro vanaf voor ieder negatief bericht 8)7.

Heb je nou serieus zo weinig vertrouwen in ons of probeer je dit topic gewoon interessanter te maken dan de gemiddelde standaard klacht over waarom een submit niet is geplaatst? Het mag voor de trouwe bezoeker duidelijk zijn dat onze redactie nog niet zodanig professioneel is opgezet dat al het nieuws binnen twee uur op de frontpage kan staan. Zouden we graag willen, komt langzaam maar zeker ook wel verbetering in, maar tot die tijd is het niet nodig om meteen samenzweringen te gaan zoeken op het moment dat het een keer wat langer duurt voor een bepaald bericht geplaatst wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-02-2004 13:58 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

DeMoN schreef op 11 februari 2004 @ 13:40:
Als het dan geen aanval is, waarom moet er dan zo'n kromme beschuldiging van partijdigheid en corruptie bij, ongeveer het laagste wat je een nieuwssite aan kunt doen? :?

Professionele website nodig?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Jongens, jongens... ik was gewoon ff nieuwschierig!
Ik zet er nog bij dat het geen aanval was, en ook niet krom.

Wanneer komt de tijd dat de users normaal met elkaar gaan communiceren en niet door grootheidswaanzin elkaar de grond in gaan stampen.

Sorry hoor... maar ik loop hier al een tijdje dagelijks rond en had deze reacties nou niet verwacht.

omg, probeer je eens een vraag te stellen. Hoe had ik het me dan moeten afvragen?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

DeMoN schreef op 11 februari 2004 @ 14:44:
omg, probeer je eens een vraag te stellen. Hoe had ik het me dan moeten afvragen?
Misschien door je vraag niet meteen te vergezellen van de insinuatie dat Tweakers.net negatieve reclame voor Microsoft verdoezelt? :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je een beetje logisch nadenkt dat had je gewoon kunnen bedenken dat wanneer iets na 6 uur nog niet op de frontpage staat, het nog niet betekent dat het genegeerd wordt. Dus had je, zoals Jupiler ook al zegt, niet meteen met allerlei insinuaties hoeven komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-02-2004 14:49 ]

• curry684

curry684

Zonder publiekelijk de onpartijdigheid van de t.net nieuwsvoorziening in twijfel te trekken? :?

Als ik je openingspost lees staat daar gewoon: "Hey stelletje MS-holmaten, jullie zijn er altijd als eerste bij om te melden als ze iets positief doen maar nu er iets totaal fout gaat stoppen jullie het in de doofpot. Jullie moeten dat posten want ik heb zin om weer even lekker op MS te ranten. En ik zet er een disclaimer bij dat dit een aanval is zodat jullie me deze beschuldiging bij voorbaat niet kwalijk kunnen nemen."

Zie deze post niet als aanval, maar meer als interesse in jouw beweegredenen om op zo'n vreemde manier een normale vraag te stellen :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie ook de replies van Jupiler en Wouter hierboven, maar om de startpost nog even te gebruiken:
....
DeMoN schreef op 11 februari 2004 @ 13:40:
Ik vind dit vreemd.
Op sites zoals webwereld, nu.nl, /. en zelfs Fok! lees je er wel over.
Maar op t.net helemaal niks :?

Wat is hier de rede van? Niet ernstig genoeg?
Lijkt me een zeer ernstig lek. Het is ook erg opmerkelijk dat MS er 6 maanden over heeft gedaan om een fix te maken. Rede zat om het op de FP te vermelden imho.

Graag opheldering :)
Zo bijvoorbeeld, zonder het doorgestreepte gedeelte dus. Dat is een foute aanname die gelijk gerelateerd wordt aan reclame en expres positief presenteren, iets wat T.net absoluut niet doet :) Toch dank voor je interesse natuurlijk DeMoN ;)

LinkedIn
Instagram

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Jupiler schreef op 11 februari 2004 @ 14:47:
[...]

Misschien door je vraag niet meteen te vergezellen van de insinuatie dat Tweakers.net negatieve reclame voor Microsoft verdoezelt? :)
maar daardoor gaat het in mijn ogen zelfs een beetje lijken
imho dus.

imho kan het dus andere ook die indruk geven.

Nogmaals, vat het niet zo zwaar op plz.
Ik ben wel een van de laatste die t.net in een negatief daglicht zou willen zetten.

De mensenkring die ik ken en samen met computers met mij werken vinden mij zelfs een bezeten persoon, tweakers, tweakers, tweakers, tweakers, tweakers!... :+

• curry684

curry684

DeMoN schreef op 11 februari 2004 @ 14:51:
[...]
Nogmaals, vat het niet zo zwaar op plz.
Ik ben wel een van de laatste die t.net in een negatief daglicht zou willen zetten.
Snappen we wel ;)

Maar probeer jij ook te begrijpen dat je met zulke opmerkingen een hoop mensen op een onprettige manier op de tenen gaat staan. Zoals ik reeds zei: je onpartijdigheid is als nieuwssite je grootste en waardevolste goed, zonder dat ben je niets meer waard :Y)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die imho verandert niets aan de manier waarop de vraag gesteld wordt. Stel dat je een kamer uitloopt en je merkt dat je je telefoon kwijt bent. Als je dan terug gaat om te kijken of je hem misschien daar hebt laten liggen, dan ga je ook niet tegen de andere aanwezigen roepen van "het lijkt er imho op dat jullie hem gestolen hebben!" als je hem niet kunt vinden. Zou namelijk wel erg lullig zijn als hij toch nog ergens anders ligt ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-02-2004 14:58 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
curry684 schreef op 11 februari 2004 @ 14:54:
[...]

Snappen we wel ;)

Maar probeer jij ook te begrijpen dat je met zulke opmerkingen een hoop mensen op een onprettige manier op de tenen gaat staan. Zoals ik reeds zei: je onpartijdigheid is als nieuwssite je grootste en waardevolste goed, zonder dat ben je niets meer waard :Y)
Oki.

Btw, er werd gezegd dat ik ook wat langer kon wachten aangezien ik mezelf best snel afvroeg waarom het er nog niet op stond.

Ook dit komt doordat t.net bij mij hoog staat.
Ik hoorde het om 7:00 vanmorgen op de radio.. ik was wat aan de late kant dus kon niet meer thuis snel t.net checken over dit lek.

Eenmaal op het werk zie ik er niks op t.net over staan.
Ok, slashdot.org... JEP!
Webwereld.nl... JEP
Ga maar door...

Ik dacht "Hmm.. ze zullen wel bezig zijn ofzo.. whatever..".
Op een gegeven moment hield ik het niet meer omdat t.net hier meestal als de kippen bij is en het ffs zelfs op Fok! stond kreeg ik er de pest in :P

Daarom dit bericht, en misschien is doordat ik ietwat telurgesteld was ook mijn bericht wat zuurder neergezet dan wat in eerste instantie mijn bedoeling was.
Soz.

Vriendjes? :) ;)

edit:

hmm en mijn sig had ik in de startpost niet mee moeten posten maar uit moeten vinken denk ik zo.. :P Ik heb echter meer een hekel aan IE dan Windows zelf ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DeMoN op 11-02-2004 15:01 ]

Pagina: 1