Toon posts:

Pinnacle geheugen gebruik extreem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4 2.8 800 mhz, daarin zit 1024 geheugen. Als ik pinnacle opstart (studio 8 of 9) en ik open een film van +/- 40 min, dan gaat de complete film in het geheugen en in een wisselbestand. Het fysieke geheugen loopt vol en het wisselbestand is 1,2 GB groot. Voordat ik een foutmelding krijg duurt het 10 min. Dan zegt de computer Onvoldoende geheugen. Ik heb al geprobeert ander geheugen te gebruiken (nieuwe) maar dit lost niks op. Bovendien zit er een DC10+ in de kaart.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je de laatste Pinnacle patches al eens geinstalleerd? Mijn ervaring is dat er bijzonder veel ( ... ) patches uitkomen voor Studio - misschien dat een van die patches jou probleem oplost? :)

Verwijderd

Topicstarter
Alle updates zijn gedraait!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Welke andere programma's draaien nog ?
Vooral Norton kan problemen opleveren heb ik in het verleden gemerkt en er daarom maar helemaal uitgegooid.

Zelf heb ik geen enkel probleem (werk al wel met versie 9).

Alleen het starten duurt vrij lang, maar een film van 2 uur bewerken geeft geen enkel probleem.

P4 - 3 GHZ - 512 MB geheugen

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden ook met hetzelfde systeem als jij en Pinnacle Studio 8 gewerkt en dat was een ramp. Traag, vooral bij grote projecten (30 min en meer). Pinnacle gebeld, alle nieuwste updates geinstalleerd, alle nieuwste drivers voor de PC, laatste DirectX maar bleef sloom bij grote projecten. We moesten er maar omheen werken door kortere projecten te maken en alles op het laatst samen te voegen.

Verwijderd

Topicstarter
Stop er nu een ander mobo in om te testen!
Pagina: 1