[XP] Update werkt niet bij 1 bepaalde update ?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:18

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
geachte heren tweakers, ik heb al geruime tijd last van een update die ik telkens installeer, maar elke keer weer opnieuw aangeboden word door update
net of ie dus niet geinstalleerd is ?
het betreft
KB832894: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 6 Service Pack 1
Downloadgrootte: 2,8 MB, < 1 minuut
Er zijn beveiligingsproblemen vastgesteld in Internet Explorer waardoor kwaadwillende gebruikers een Windows-computer kunnen beschadigen. Kwaadwillende gebruikers kunnen bijvoorbeeld programma's uitvoeren op uw computer terwijl u een webpagina bekijkt. Dit geldt voor alle computers met Internet Explorer, zelfs als Internet Explorer niet wordt gebuikt als webbrowser. Als u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Meer informatie... (Deze site is wellicht in het Engels.)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:16
He dat heb ik ook altijd.
Ik ga dan naar support.microsoft.com,
en typ daar dat KB-nummer in,
en dan kun je daar handmatig de patch downloaden en uitvoeren,
dan werkt het wel.

Verwijderd

Ik ondervind hetzelfde probleem onder [W2k]. Tip uit de vorige post geprobeerd, en zie daadwerkelijk files uitgepakt worden. Echter geeft de windows update na een reboot nog steeds aan dat de critical update voor KB832894 nog moet worden uitgevoerd?

Zou de update uitgevoerd zijn en wordt ergens niet bijgehouden dat deze daadwerkelijk is uitgevoerd, of is er iets mis gegaan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je deze downloadt van MS Downloads Cumulative Security Update for Internet Explorer 6 (KB832894) en handmatig installeert zou de meldng inderdaad moeten verdwijnen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Degenen die [XP] als OS hebben zullen met de link uit de vorige post (die wijst naar een XP specifieke installatie file van 832894) gebaat zijn (3012 KB).

Echter heb ik [W2k] als OS en heb deze link gebruikt http://www.microsoft.com/...884910bc97&displaylang=en die geschikt is voor meerdere OS'en (98, ME, NT, 2000 en XP grootte: 2840 KB). Deze geeft bij mij dus het probleem. Ik ben niet de enige zag ik op internet, maar een oplossing wordt er door niemand aangedragen.

Format C:\? :?

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
sanfranjake schreef op 16 februari 2004 @ 20:49:
Als je deze downloadt van MS Downloads Cumulative Security Update for Internet Explorer 6 (KB832894) en handmatig installeert zou de meldng inderdaad moeten verdwijnen :)
als k dit probeer te instaleren krijg ik de melding: "Voor deze update moet internet explorer 6.0 zijn geinstaleerd" en ja dat heb ik..... :(

oke.... ik heb het al opgelost
service pack 1 van ie explorer erover heen gezet....

[ Voor 10% gewijzigd door kmmartins op 10-05-2004 17:04 ]

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
OKe... niet dus..... komt weer terug... 8)7
Pagina: 1