Webshop wat heb je nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-03 14:25
Ik wil met een webshop cd’s gaan verkopen. De Cd’s koop ik in het buitenland en betaal geen invoerbelasting omdat ik de CD’s per stuk koop en dus niet een bepaald maximum bedrag overschrijf.
Moet ik voor deze webshop me laten inschrijven bij de kamer van koophandel, en moet ik ook een BTW nummer aanvragen? Omdat ik niet in de buurt van een KvK (kamer van koophandel ) woon stel ik hier de vragen. De site van de brengt me ook niet verder. Ook nuttige tips zijn welkom

a backup is a man's best friend

Verwijderd

Heyster schreef op 11 februari 2004 @ 11:42:
Ik wil met een webshop cd’s gaan verkopen. De Cd’s koop ik in het buitenland en betaal geen invoerbelasting omdat ik de CD’s per stuk koop en dus niet een bepaald maximum bedrag overschrijf.
Moet ik voor deze webshop me laten inschrijven bij de kamer van koophandel, en moet ik ook een BTW nummer aanvragen? Omdat ik niet in de buurt van een KvK (kamer van koophandel ) woon stel ik hier de vragen. De site van de brengt me ook niet verder. Ook nuttige tips zijn welkom
ik denk dat je eerst eens heel goed moet gaan uitzoeken wat het allemaal met zich mee brengt want het is meer wat je denkt !

ik zou zeggen neem eens een kijkje op de site van de kvk en de belastingdienst daar vind je heel veel informatie www.kvk.nl/sectie/sectie.asp?sectieID=1 www.belastingdienst.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 12:02 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk toch dat je veel beter even bij een KvK langs kunt gaan. Wanneer je je webshop serieus wilt aanpakken dan mag 't kopen van een treinkaartje en een dag vrij nemen hiervoor echt niet teveel gevraagd zijn. Deze gaat dicht omdat je zelf weinig tot geen eigen research hebt gedaan, en omdat dit eigenlijk in een subforum hoort waar jij op dit moment nog niet in kunt (SG).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.