Shuttle Overclocken?!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 08:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Hoi,

Ik heb thuis een shuttle SS51G staan. Met P4 2,4, 1x 80 GB 1x 40GB, 1x 512 DDR 266, 1x 265 DDR 266, CDRW+DVD combo en een Radeon 9500 PRO. Ook in mijn PCI slot een coler geplaatst ( zo een ding die de warme lucht naar buiten blaast)

Nu staat alles standaard. Mijn p4 2,4 is ook echt een 2,4. Nu wil ik hem gaan overclocken naar en 2,6/2,8 . Hoe moet ik dit aanpakken. Ik durfte nooit overteclocken maar nu.... ik wil het gewoon een keer doen! >:) Ik kan op google weing tot niets vinden van het overclocken op mijn shuttle. Weet iemand hoe je dit precies moet doen?? Dus van a tot z?

Alvast bedankt! :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

duik eens je bios in van je mobo en kijk wat je allemaal kunt.. voor de rest is er veel info in de (mini) FAQ van DOC te vinden.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Zie onderandere Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) en "mini" overklok FAQ dus...

Overklokken kunnen we je niet echt bij helpen.. zal je zelf moeten doen door dus veel te lezen en vooral door veel fouten te maken want daar leer je het meeste van :)

Veel succes!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gewoon de FAQ lezen over welke opties je moet veranderen (FSB) als je die hebt. Het feit dat het een shuttle is, betekent wel dat je al vrij snel tegen koelingsproblemen zou kunnen aanlopen, maar dat merk je snel genoeg.

Dit topic is gesloten.