spontane startpagina van quickpage ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-04 10:52
Hallo allemaal,

Ik had gister en vandaag spontaan last van een start pagina van quickpage die opeens op me computer staat.

in program files wordt een directory aangemaakt quickpage/portal waarin wat links en troep staan, over 2 dagen zijn daar verschillende files over gestuurd. heeft dit wellicht te maken met het nieuwe lek van m$ ?

file:///C:/Program%20Files/QuickPage/Portal/portal.html

dit staat dus in de start balk

op een ander forum kwam ik het ook al tegen:
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=3169

edit: me OS is btw windows XP pro NL

[ Voor 4% gewijzigd door rico_fxp op 11-02-2004 11:03 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 01:20

DinX

Motormuis

spybot en/of ad-aware eens draaien :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lees de FAQ's en Policy's nou eerst eens door wanneer je een topic wilt openen...

Je probleem ligt bij IE, IE hoort in Software Algemeen. Zie ook:
Windows Operated Systems - Policy

En je probleem is al zo vaak besproken dat het makkelijk op had kunnen zoeken. Sterker nog, er staat zelfs een stuk over in de FAQ van SA:
Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-02)

Succes ;)

Enne....
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
Dus laat dat M$ ajb achterwege ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.