[ADSL]QuickNet Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Supersnel ADSL zonder datalimiet vanaf € 9,95 p/mnd
ADSL, de internetverbinding waarmee u razendsnel kunt surfen en downloaden, 35 keer sneller dan een inbelverbinding, voor een vast bedrag per maand én zonder datalimiet. QuickNet biedt u 4 pakketten: S, M, L en XL. Nu vanaf € 9,95 per maand. Lees hier nog meer voordelen van QuickNet ADSL.
Is met 256/256, lijkt me niet duur toch, of is er een beter alternatief ?

Vraag 2 trouwens, ik zit nu op de abbo van zonnet voor 37.95 p/m maar vindt dat zelf teduur dus zit aan bovenstaand abbo te denken, hoe gaat het met afsluiten van zonnet naar het verplichte 1 jaar abbo,

1. afsluit kosten
2. opzeg termijn
3. is het modem van mij ?

I reject your reality and substitute my own!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Modem is bij adsl meestal koop, en dan is het eigendom van jou bij overdracht van de postbode aan jou, tenzij nadrukkelijk is aangegeven dat het in bruikleen werd gegeven, eventueel tegen borg.

256/256 = 32 KByte down / 32 Up

is ongeveer 6 keer sneller als inbellen met een 56.6 modem.

Contract moet je afbetalen, nog 6 maanden te gaan = nog 6 maanden abbonement betalen.

Als je laatste maand dan December is, kan je per 1 januari opzeggen en dan hoef je januari niet meer te betalen.

Als de opzegtermijn dan 1 maand bedraagt moet je voor 1 december de brief versturen waarin staat dat je per 1 januari opzegd

Afsluitkosten moet je kijken wat er in je algemene voorwaarden staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Interstice op 11-02-2004 10:33 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 12:24
Heeft er nog iemand ervaring met Quicknet? Ik zoek namelijk het goedkoopste breedband pakket voor familie van mij en Quicknet Small lijkt me aantrekkelijk omdat er een FUP wordt gehanteerd. bij Het Net heb je een limiet van 250 mb en dat lijkt me wat weinig. andere mogelijkheid is kabel bij @home maar dat is veel te langzaam tegenover ADSL voor dezelfde prijs.
Is quicknet een goede provider? stabiele verbinding is wel belangrijk. Of is Het Net beter?

www.hetbsg.nl

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb Quicknet,

Het is een zeer stabiel netwerk.
Ik heb nauwelijks storingen. (Ik geloof dat ik al een halfjaar geen storingen heb gehad, misschien nog wel langer)

250 mb is genoeg hoor!

Je kan gewoon:

-surfen
-online gamen
-MSN-en
enz.

Je kan ook gewoon een paar Mp3-tjes downloaden. (~3 mb per MP3)
Dus het is gewoon te doen. :)

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
nljagfan schreef op 03 maart 2004 @ 10:01:
Ik heb Quicknet,

Het is een zeer stabiel netwerk.
Ik heb nauwelijks storingen. (Ik geloof dat ik al een halfjaar geen storingen heb gehad, misschien nog wel langer)

250 mb is genoeg hoor!

Je kan gewoon:

-surfen
-online gamen
-MSN-en
enz.

Je kan ook gewoon een paar Mp3-tjes downloaden. (~3 mb per MP3)
Dus het is gewoon te doen. :)
250MB ga jullie schamen quicknet.... daarmee kan je et microsoft update 3x draaien in de maand :S:S:S:S

• Whuzz
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Mmore-323 schreef op 03 maart 2004 @ 11:03:
250MB ga jullie schamen quicknet.... daarmee kan je et microsoft update 3x draaien in de maand :S:S:S:S
Volgens mij sloeg die 250MB op het genoemde Abbo van Het Net. Quicknet hanteert AFAIK een FUP...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TS: www.quicknet.nl
daar staat alles gewoon, even beter lezen dus ....

ma ma ma ma ma macron one

• Whuzz
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Het is jammer van de slechte StartPost, want afgezien van dat is het wel een interessant topic. Ik hoop dat ie open mag blijven, maar dan niet voor onzinnige vragen, maar voor echte ervaringen met QuickNet.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik ben aan het kijken voor een snelle verbinding, van de 8 mBit varianten zijn er 4.

Ove blijven Demon en Quicknet. Quicknet levert het voor 55 per maand in plaats van 65 van Demon.

Op dit moment geldt tot en met 1 december maandelijkse kosten van 27.50.
Ik krijg wel een USB modem in plaats van een Allied Data Copperjet 816-P2 maar goed, dat is ook geen uitgebreid toestel.

Tevens zit er een webcam bij zolang de voorraad trekt. Jammer dat er weinig ervaringen in dit Topic staan. Maar wellicht binnenkort de mijne. :).

Freelance tweaker

Verwijderd

Mijn zus heeft het 256/256 kbit abbo bij Quicknet en heeft er nog nooit problemen mee gehad. (3 maanden heeft ze het nu). Wel is het zo dat ze lang moest wachten voordat ze haar aansluiting had. (misschien ook wel omdat ze in een nieuwbouwhuis woont)

Prijs is scherp.
Internet Stabiel.
Service weet ik niet, maar ik vermoed dat hetzelfde is als die van Multikabel en die is wel oké.
Pagina: 1