Ik heb thuis xp draaien en hier op mijn stage 2000 pro, hoe kan ik nu hier mijn bureaublad zien??? heb vnc al geprobeerd, maar dat werkt niet echt. Mijn computer thuis staat gewoon aan.
HELP!
HELP!
Verwijderd
ik heb home, en heb hier een firewall draaien, denk niet dat ik die mag uitschakelen, zit n.l. op de universiteit.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 10:05:
Welke XP heb je thuis draaien? Is het de Professional versie of de Home? Heb je een Firewall geinstalleerd of op het werk? Even iets duidelijkere omschrijving geven van de omgeving!
Dan zal er waarschijnlijk op de UNI iemand ook wel een poortje dichtstaan dat je niet naar huis kan connecten. Als dit het geval is heb je pech, dan gaat het niet lukkenik heb home, en heb hier een firewall draaien, denk niet dat ik die mag uitschakelen, zit n.l. op de universiteit.
[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 11-02-2004 10:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ey!! Macarena \o/
ja, ik weet mijn ip, zit achter een router denk ik, zit op een netwerk van 400 computersGunner schreef op 11 februari 2004 @ 10:08:
waarom heeft iedereen hier toch problemen mee??
1. weet je wel het IP adres van je machine thuis?
2. zit je thuis achter een router? zo ja, heb je een poort gemapped??
Verwijderd
Ik denk dat het dan al niet gaat lukken met die Firewall! En ik betwijfel of de functie voor remote desktop wel in de Home versie zit. Weet ik niet zeker!Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 10:07:
[...]
ik heb home, en heb hier een firewall draaien, denk niet dat ik die mag uitschakelen, zit n.l. op de universiteit.
Gelukkig is er nog een iemand die het ook doorheeft !sanfranjake schreef op 11 februari 2004 @ 10:10:
Vrees alleen voor je dat het netwerk op de uni wel dicht zal zitten ...
[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 11-02-2004 10:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)