Toon posts:

[NT4 Server] Netwerk start niet in setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de installatie van NT4 server op een PII 300 met 128 mb geheugen loopt de setup vast bij het starten van het netwerk. Heeft iemand dit probleem ook gehad, ik heb op de support site van Microsoft gekeken, maar die hadden dit probleem alleen bij bepaalde netwerk kaarten en daar staat die van mij niet bij.(3com 3c590 etherlink III)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Download dan de drivers op de site van 3com, die drivers gebruiken voor het installen.

[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 11-02-2004 11:21 ]

Ey!! Macarena \o/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel even iets meer informatie over je probleem, en dan specifiek - als je NT een 'auto detect' laat doen op je netwerkkaart, vind hij dan de juiste?

Verder - RaZ - laat je kwalificatie van het topic achterwege aub :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik NT een auto detect laat uitvoeren dan vindt hij wel de goede kaart en die installeert hij ook, alleen bij het starten van het netwerk loopt ie vast. Ik heb naar de drivers gezocht maar kon ze op verschillende site niet vinden. Ik heb er maar een andere netwerk kaart ingedaan en daarvan de drivers gedownload en geinstalleerd en dat werkt goed, dus voor mij is het probleem over. Bedankt voor de tip...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik ook geweest maar die werkte niet, misschien heb ik iets over het hoofd gezien of zo.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

misschien is er wel een foutje in de kaart geslopen...

en struikelt NT4 over zo'n probleem, terwijl NT5/XP iets flexibeler is

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat ik nog wel eens wil doen als het niet om een DC gaat is gewoon installeren met de "MS Loopback Adapter" - veel van die netwerk kaarten hebben namelijk SP1 of SP3 (of hoger) nodig, en gaan dus de fout in :)

Door te beginnen met de loopback adapter, SP6a te installeren en vervolgens de juiste network driver te installeren voorkom je dit probleem :)
Pagina: 1