Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Ik zou vooral gaan voor meer geheugen in het systeem zelf, de videokaart ligt het niet aan.
Tegenwoordig is 256 het minimum, 512 is redelijk en 1024 is lekker om in je systeem te hebben, helemaal als je meerdere foto's tegelijkertijd wil editten en daarbij ook nog eens stevig internet.
Als je een nieuw systeem koopt, dan zou ik in dit geval toch zeker een nemen met 512MB geheugen, liefts zelfs 1024MB als je budget het toelaat. De videokaart kun je ook upgraden, maar een grote snelheidswinst in windows levert dat niet op.
Tegenwoordig is 256 het minimum, 512 is redelijk en 1024 is lekker om in je systeem te hebben, helemaal als je meerdere foto's tegelijkertijd wil editten en daarbij ook nog eens stevig internet.
Als je een nieuw systeem koopt, dan zou ik in dit geval toch zeker een nemen met 512MB geheugen, liefts zelfs 1024MB als je budget het toelaat. De videokaart kun je ook upgraden, maar een grote snelheidswinst in windows levert dat niet op.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
A. dat systeem is gewoon er oud en het is niet gek dat het langzaam gaat
B. Geheugen, 64 mb is net genoeg om windows in te laden...als je daarna nog meerdere applicaties gaat openen dan tja, loopt het vol en ga je over naar de swapfile.
Yup, koop een nieuw systeem
1. budget opmaken
2. Wensen bekijken
3. marktonderzoek doen
4 . Goede gebalanceerde keuze maken
5. Kopen!
B. Geheugen, 64 mb is net genoeg om windows in te laden...als je daarna nog meerdere applicaties gaat openen dan tja, loopt het vol en ga je over naar de swapfile.
Yup, koop een nieuw systeem
1. budget opmaken
2. Wensen bekijken
3. marktonderzoek doen
4 . Goede gebalanceerde keuze maken
5. Kopen!
There is no place like ::1
Volgens mij zijn de adviezen om een nieuw systeem te kopen bs.
Hier een XP2200+; 1Gieg; 60+80+40 Giegen; 9600XT 256MB; op een K7S8X.
Als ik een venster minimaliseer hapert alles enorm. Waarschijnlijk heb ik zelf ergens een instelling gewijzigd. Eerst zat er een Duron 1300 in met hetzelfde euvel.
Hier een XP2200+; 1Gieg; 60+80+40 Giegen; 9600XT 256MB; op een K7S8X.
Als ik een venster minimaliseer hapert alles enorm. Waarschijnlijk heb ik zelf ergens een instelling gewijzigd. Eerst zat er een Duron 1300 in met hetzelfde euvel.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Welke Windows gebruik je? Win 98 en Win ME staat erom bekend niet goed om te gaan met ram gebruik. Waardoor je werkgeheugen langzaam volloopt en alles steeds langzamer word.
Met een beetje zoekwerk in WOS (Windows Operated Systems) had je dit makkelijk kunnen vinden: geheugen, geheugen, geheugen en nog eens geheugen. Een Matrox Millennium II uit 1996 kan even snel alles op het beeld toveren in 2D Windows als de nieuwste monster van ATi/nVidia, maar met 64MB en veel vensters vraag je erom. Ik heb normaal zo'n 10 openstaan en merk dat zelfs 256MB niet genoeg is...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()