Kijk, daarom post ik dit nou op dit forum, dan kunnen anderen ook hun mening vormen en als ik het fout heb gedaan dat verbeteren.
Nitro/nitraat: het is voortaan handig als je direct hierheen komt om te klagen over moderaties ipv dat op t.net te doen.
Dan nu nog even de uitleg waarom
ik het een 0 vond:
Nou ik hoef voorlopig geen Seagate meer te hebben. Tot nu toe geen problemen gehad met allerlij schijven, maar m'n Seagate gaf na 1,5 jaar de geest
Om op grond van een ervaring met 1 schijf die het dus 1,5 jaar wel goed heeft gedaan te zeggen dat Seagate slecht is vind ik ongefundeerd. Kan gebeuren. Als hij er nou na een maand al de brui aan had gegeven en je vervangende schijf ook na een jaar kapot ging dan zou ik zeggen: je hebt een punt. Of als je, zoals GameOver aangeeft, zelf in een winkel werkt oid en dus veel ervaringen kent. Maar 1 schijf en 1,5 jaar...
Heb nu een 20,4 gig maxtor doet het goed en ik hoor hem niet eens (kan zijn omdat ik altijd m'n muziek vol aan heb)
Overbodig.
je krijgt standaar 3 jaar garantie op je maxtor schijfje tegen die 1 jaar die ik op m'n Seagate had
OK, dit geeft nog wat informatie, maar ik vond het niet genoeg om de rest te compenseren en toch maar een 1 te geven.
Ik heb er dus toch wel over nagedacht hoor, dus ik was niet zomaar aan het }:O-en.
------------
Damn, ik had in de "Niet Leuk" thread nog willen zeggen dat ik sinds deze week weer met de auto ipv de trein ga, dus dat dat wel mooi getimed is