Toon posts:

Geforce2 GTS monitor & tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na hier wat rondgezocht te hebben is het me nog steeds niet echt duidelijk;

Kan de Geforce 2 GTS van nVidia (32mb) niet een monitor en tv tegelijk aansturen? Maar de MX versie kan dat wel? Wat kan ik met het TV tool en waar is het te vinden?

Sorry als het al eerder behandeld is, maar ik beland altijd op dood spoor.

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry....de tv tool gevonden....onder aan bij links bij de grote tv-out faq.

Maar toch nog onduidelijkheid bij de rest.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat je zegt klopt precies. Je kan nieteens je monitor en tv tegelijk aan hebben.
Of het met tv tool wel kan betwijfel ik.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

GTS = óf TV óf monitor
MX = én TV én monitor

met driver en TVtool kun je makkelijk wisselen tussen de 2 outputs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb TV tool geprobeerd en das inderdaad een makkelijk programmaatje. Met de dual mode functie kan de GTS dus WEL monitor en TV tegelijk aansturen!!

Het beeld van je monitor heeft dan welliswaar een lage resolutie en frequentie....maar voor films kijken is het wel ideaal. Je hoeft de computer (of de TV) niet meer te verslepen of blind de instellingen te doen!

Helaas werkt de functie om de monitor en tv verschillende beelden te sturen niet (tenminste lukt me -nog- niet), maar ik ben allang tevree!

:)

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50
dat zal je ook nooit lukken. de gf2mx was de eerste nvidia kaart met een soort dual head (heet nu nview). de gf2 gts/pro/ti/ultra zijn gebasseerd op die gts chip en die ondersteunen het niet. daar kan je via tvtool wel 2 schermen tegelijk weergeven maar met de frequentie van je tv (50hz). deze kan ook alleen maar clonen.
als je toch meerdere schermen wilt, moet je echt zoeken naar een kaart met meerdere ramdacs, waarmee je beide schermen een aparte resolutie kan geven en ander beeld laten opbouwen.
Pagina: 1