Toon posts:

(Ervaringen) Clone DVD 2.2 in comb. met Nashua -R/ Nec1300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd problemen met het branden van Nashua DVD-R op een NEC1300 met firmware 1.0A en CloneDVD 2.2, die op download.com staat. De ene film doet het wel, de andere wordt in de DVD speler niet eens gelezen. Het is echt vaag, nu lijkt het wel of ze allemaal niet meer werken.
Zo had ik drie films die het zeker weten deden en die heb ik ook gezien en nu gaan ze vast lopen of heel brak in ieder geval. Ik heb dit zelfde probleem in twee verschillende systemen getest. Op een cellie 1200 en een P4 2,67G 533M Ik heb PowerDVD en WinDVD geprobeerd. 2 andere DVD spelers ( alle2 LGE's, een oude en een nieuwe variant) win2000 pro en winxp pro geprobeerd, ik heb zelfs andere VIA drivers en Detonators geprobeerd?!
Ik heb Nashua gebeld en die zeggen dat ze van niets weten. In DVDinfoPro geeft de controle aan dat ze allemaal LBA fouten hebben en in Windhoos clinische redunantiefouten. Het vreemde is dat een stand alone deze DVD's zonder problemen leest?!!

Wat is mijn oplossing?

- Andere brandsoftware? Duz geen CloneDvd/AnyDvd... wat dan?
- Andere Dvd -R's? Zo ja... welke?

Ik ben hier al heel lang mee aan het kl... dus ik hoop echt op een goede oplossing. Ik heb namelijk nog 3 spindels DVD-R 50st. van Nashua :? liggen dus ik hoop op een softwarematige oplossing.....

Verwijderd

Topicstarter
Nog even b.t.w. ik brand op 4x. Kan dit eventueel ook nog het probleem zijn?? Het lijkt me een beetje vreemd moet toch makkelijk kunnen zou je zeggen?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
t zou best wel eens aan die media kunnen liggen... misschien dat je brander ze niet echt lekker beschrijft. heb je de nieuwste firmware er al opgezet? welke media code hebben die nashua's??? ik hoop geen princo voor je, want daar houden nec 1300 branders niet echt van...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht van niet nee, het is iets anders. Die Princo dingen hebben geen probleem voor zover ik weet. Een collega van me fikt die dingen bij het leven zonder problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu aan het proberen om te fikken met Instant Copy van Pinnacle. Dit schijnt te werken, ik heb een Nashua DVD+RW gefikt op 1x en daar doet alles het op. Binnenkort fik ik er eentje op DVD-R en dan is het weer afwachten wat ie doet. (8>

Verwijderd

Topicstarter
Nashua DVD-R zijn brak, heb al contact gehad met Nashua. Princo's gaan perfect overigens.... 3 spindel terug naar Nashua sturen dus.... Haal ze maar eens door dvdinfopro... allemaal LBA en clinische redunantie shit...

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
[rml][ NEC ND-1x00] DVD Media compatibiliteit[/rml]

[rml][ NEC ND-1x00] DVD Media compatibiliteit (deel 2)[/rml]/

en waarom versie 2.2?
is volgens mij een scam
en beter gooi je een gehackte firmware in je brander
maar die nashua dvd-r's zijn hoe dan ook niet best

wel een beetje een zoekgevalletje :P

[ Voor 24% gewijzigd door benedictuz op 14-02-2004 01:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spindel van 50 st. van Nashua en het lijkt erop dat als je brandt met Instant Copy van Pinnacle hij het wel doet, en met cloneDVD nog steeds fouten genereerd. Ik wordt echt leip :r van die Nashua. Wat een troep die -R, derest is wel goed hoor.....

Verwijderd

Topicstarter
En ja hoor... al die films die eerst op een stand alone gingen gaan nu ook niet meer :'( Levensduur: 2 dagen?? Wat schandalig, ik stuur alles terug van Nashua! Mediacode is onbekend van die Nashua DVD-R van die andere Nashua's is het philips010. Ik niet snappe dit meer hoor.... ik ga Princo's kopen op spindel....
Pagina: 1