Ik heb vandaag een Pinnacle PCTV Rave gekocht om op mijn eigen kamer tv te kunnen kijken, en deze geinstalleerd. Eerst wilde hij niet met met TNT-kaartje samenwerken, maar op een Pinnacle-forum vond ik een register-tweak waardoor hij wel wil overlayen. Maar zodra ik een beetje kanalen ga switchen hangt mijn hele Win98-systeem, maar het tv-beeld en geluid gaan wel gewoon door
. Heb al een ander PCI-slot geprobeerd (IRQ veranderde van 11 naar 10) maar nog steeds vastlopers. Ik heb ook andere Detonator drivers geinstalleerd, en VIA 4-in-1 (ofzo) drivers. Ik heb trouwens DirectX8, misschien dat dat een probleem is... Iemand suggesties?
Verwijderd
Heb ook hetzelfde gehad, DX7 of DX8 maakte bij mij niets uit. Andere videokaart drivers ook niet. Ik heb het zelfs geprobeerd in een systeem met alleen een videokaart en een kale win98se install. Heb hem nooit goed werkend gekregen. 
Hij is uiteindelijk belandt tussen het vuilnis toen ik het zat was.
probleem opgelost.
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik dit niet zo'n aantrekkelijk alternatief vindt...Op woensdag 13 december 2000 16:05 schreef Skyhawk het volgende:
De kaart lijkt het goed te doen, maar als ik full-screen draait maximaliseert hij maar tot 800x600, is hier iets aan te doen?
Verwijderd
Die rave kaart is 10 keer NIKS 
Ik heb hem ook gehad maar na een dag heb ik em weer teruggebracht.
Ik heb hem ook gehad maar na een dag heb ik em weer teruggebracht.
Verwijderd
Is inderdaad zeer slechte kaart.....
Had er een met ontvangst van zippo.
Slects een paar zenders te ontvangen. TV+video geprobeerd op zelfde punt met zelfde kabels , perfect.
Kaartje geruild, nog steeds bagger...
Kaartje weer geruild maar dan voor centjes!
Koop liever een ander TV-kaartje dan de RAve
Had er een met ontvangst van zippo.
Slects een paar zenders te ontvangen. TV+video geprobeerd op zelfde punt met zelfde kabels , perfect.
Kaartje geruild, nog steeds bagger...
Kaartje weer geruild maar dan voor centjes!
Koop liever een ander TV-kaartje dan de RAve
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie zo'n problemen met die kaart hebben, bij mij doet 'ie het prima!:)
Als ik alle reacties op GoT en usenet lees is die kans net zo groot als die op het winnen van de hoofdprijs in de lottoOp donderdag 14 december 2000 10:42 schreef KIP het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo'n problemen met die kaart hebben, bij mij doet 'ie het prima!:)
Gefeliciteerd
Verwijderd
doet 't bij mij ook prima, alleen nadat ik de detonator drivers had geuninstalled. Als je een tnt/tnt2 hebt in combinatie met detonator dan wil ie bij mij bagger werken, maar zonder doet ie 't goed. Je moet gewoon de originele drivers installeren.
Moeten dat de bijgeleverde drivers zijn of mogen de nieuwste van de Hastec-site (t is een Viper 550) ook?Op donderdag 14 december 2000 12:05 schreef Mimix het volgende:
doet 't bij mij ook prima, alleen nadat ik de detonator drivers had geuninstalled. Als je een tnt/tnt2 hebt in combinatie met detonator dan wil ie bij mij bagger werken, maar zonder doet ie 't goed. Je moet gewoon de originele drivers installeren.
Verwijderd
bij mij doet hij het ook niet zo goed...
ik kan ook geen rtl, veronica en sbs ontvangen ??
begrijp ik nx van.. wie ??
ik kan ook geen rtl, veronica en sbs ontvangen ??
begrijp ik nx van.. wie ??
Verwijderd
Ik neem aan dat jullie wel het vinkje bij 'quick scan' uit hebben gezet?
En op 'pal' uiteraard!
En op 'pal' uiteraard!
Pagina: 1