Ik heb een desktop met Win2000 prof. en een laptop met WinXP Prof. Nu wil ik met de laptop de desktop kunnen besturen via mijn netwerk, zodat ik de monitor weg kan doen. Hoe krijg ik dit het beste voor elkaar? Moet ik remote control software aanschaffen, of terminal software installeren of iets met de remote control van WinXP. Suggesties?
Bijvoorbeeld www.realvnc.com of Dameware.com ? Met Windows niet mogelijk. Alleen in XP zit de functie
Had je best zelf kunnen vinden denk ik. Lees hierover ook even Windows Operated Systems - Policy
[ Voor 21% gewijzigd door sanfranjake op 10-02-2004 21:36 . Reden: tikfout url :X ]
Dat is een ander handig programma inderdaad. Bedenk je nog wel even dat de monitor in geval van problemen natuurlijk nog wel nodig kan zijn, als je er met PCAnywhere niet meer bij kanVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 01:04:
Ok, heb nu Symantec PCanywhere geïnstalleerd en werkt heel goed.
Als ik jou was zou ik gewoon XP op je desktop installeren. Is eigenlijk gewoon een upgrade van w2000 prof, en dan met remote acces je computer benaderen.