Toon posts:

MIRC kleuren/opmaak probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo ik heb een "probleem" met mirc,

als iemand in een kanaal iets zegt in kleur en bold, en ik het dan kopieer en ergens anders plak, dan filterd mijn script (mirc 6.12 + invision) er als het ware de kleuren en opmaak uit, ik paste dan gewoon witte tekst zonder opmaak.

ik weet dat je gewoon de kleuren en opmaak mee moet kunnen kopieren, maar ik krijg het niet voor elkaar.
ik heb all opties in mirc al bekeken, maar kan niets vinden waar ik het mee aan kan zetten ofzo.

kan iemand mij mischien vertellen of er ergens een optie zit waar je dat aan kan zetten, en zoja waar? :)

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Control ingedrukt houden, dan de tekst selecteren. Als dat niet werkt is er echt iets in het script dat het blockt, maar dat lijkt me stug - het is een zeer handige functie nl.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Topicstarter
heh dat werkt indd, thnx

maar je weet toevallig niet of er ergens een optie zit om dat aan te zetten >:)
anders moet ik maar gewoon de ctrl toets gaan gebruiken :)

-= ligt het aan mij of doet tweakers.net en got een beetje raar/traag =-

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is nergens uit te zetten. Je kan alleen het automatisch naar de klembord kopiëren uitzetten. CTRL-knop indrukken is de makkelijkste manier om direct de opmaak mee te nemen. Een andere manier is een script bouwen waarmee de opmaak meteen wordt meegekopiëerd, maar dat zal je zelf moeten zoeken via Google of zelf in elkaar flansen.