ik heb een HP DVDWRITER DVD200i laatst in mn computer gezet, maar nu heb ik gehoord dat je m met behulp van een firmware update op 4x of zelfs 8x kan laten branden ipv de standaard 2.4x. is dit ook echt waar en zo ja, waar kan ik dat dan vinden, want op de HP site staat niks en als je op google zoekt krijg ik ook niet veel, dus weet iemand toevallig of dat kan en waar je dat kan downloaden?
Meer wat voor Opslagmedia & I/O Controllers dit, aangezien ook andere firmware flashes daar worden besproken
deze heb ik er nu opstaan, dit was de nieuwste die ik kon vinden, maar doet ook maar 2.4x, desnoods mag t ook een oudere versie zijn als ie maar 4x in ieder geval brand
Verwijderd
Je HP is eigelijk een OEM Ricoh MP-5125A
Zoek hier eens achter, als je hier ook niets over vind dan betwijfel ik dat dat bestaat...
Zoek hier eens achter, als je hier ook niets over vind dan betwijfel ik dat dat bestaat...
weet je dat zeker, straks flash ik m en dan doet ie helemaal niks meerVerwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:23:
Je HP is eigelijk een OEM Ricoh MP-5125A
okeej, bedankt iig, maar ik heb er nog geeneen gevonden die je dvdwriter laat branden op 4x, wel een dat ie 4 en 8x schijfjes accepteert, maar dan wordt het denk ik tog maar een nieuwe NEC8x fzowVerwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:03:
Volgens de Firmware-page toch, anders zoek zelf eens op google om zeker te zijn...
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2004 @ 20:14:
[...]
okeej, bedankt iig, maar ik heb er nog geeneen gevonden die je dvdwriter laat branden op 4x, wel een dat ie 4 en 8x schijfjes accepteert, maar dan wordt het denk ik tog maar een nieuwe NEC8x fzowtnx iig
ik weet dat dit al een oud topic is maar just 88 schrijft hier dat ie firmware heeft gevonden waarmee hij 4 en 8 speed schijfjes aan de dvd200i kan voeren.
ik zoek al 2 maanden naar deze oplossing dus vertel me eens waar je die hebt staan of stuur m eens op.
xxxxx@hotmail.com
alvast bedankt , Helfire...
update...
het is al gelukt hoor...
Door een versie van record now te downloaden en de orginele h.p. 1.72 versie te flashen is het al gelukt...
greetz Helfire
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:57 ]
Pagina: 1