Vanmorgen om 7 uur lag ik lekker te dutten, en opeens gaat een computer van me aan; deze heb ik net 2de hands aangeschaft. Weet iemand hoe dit kan, en kan je dit ook instellen ofzo ?
Ja in het bios. Kan vaak
1) tijdgestuurd
2) modem bestuurd
3) netwerkgestuur
1) tijdgestuurd
2) modem bestuurd
3) netwerkgestuur
Soms kan het ook gebeuren als de stroom er heel even afgaat, en er daarna weer opkomt, dat je pc aanspringt.
HENG HENG
hijs niet geaard iig.... maaruh kan iig nix vinden dat je het met tijd of iets dergelijks in kan stellen ! kzal morgenochtend weer ff kijken of hij aanspringt !
GoT Huisregels
- eerst zelf zoeken, dan pas topic posten
- verzorg je posts eens! Hoofdletters, interpunctie en grammatica zijn er niet voor niets
Het is hier weliswaar een computerforum, geen groot forum der Nederlandsche taal. Maar als je wilt dat anderen moeite in jouw problemen steken, dan siert het je behoorlijk als jij moeite steekt in dat verzoek...
- eerst zelf zoeken, dan pas topic posten
- verzorg je posts eens! Hoofdletters, interpunctie en grammatica zijn er niet voor niets
Het is hier weliswaar een computerforum, geen groot forum der Nederlandsche taal. Maar als je wilt dat anderen moeite in jouw problemen steken, dan siert het je behoorlijk als jij moeite steekt in dat verzoek...
[ Voor 39% gewijzigd door dion_b op 11-02-2004 08:36 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()