Bepaalde zaken op secundair beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Ik heb een ATI en ik wil bepaalde zaken op het secundaire beeldscherm af laten spelen. Zoals bijvoorbeeld Windows Media Player en Myhtpc. Standaard spelen deze alles af op het primaire scherm :-(
Als ik het secundaire scherm als primair instel zijn ook al mijn desktop zaken weg zoals mijn start knop e.d. op het scherm dat eerst primair was.

Dat wil ik niet want ik wil kunnen browsen e.d. als de rest een filmpje kijkt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Je kunt je MediaPlayer toch gewoon naar het secundaire beeldscherm slepen en daar af laten spelen :?
of zit ik nu fout. :)
Bij mijn weten kan dat gewoon, mits je het op"Het Windows Bureaublad naar deze monitor uitbreiden" niet aanzet.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Bij is het zo dat als ik een venster open en deze naar mijn secundaire sleep, dan onthoudt hij de volgende keer op welk scherm deze geopend is

stp - PSN ID: stp_4

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
Dit kan een paar oorzaken hebben, maar ik heb nVidia dual, weet niet zeker of het op Ati dual van toepassing is hoor.
1 je hebt wmp 8, zoja 9 downloaden.
2 je hebt in powerdvd of windvd videohardwareacceleratie aangezet, zou je kunnen uitzetten, helpt in sommige gavallen weleens (ik heb het altijd uitstaan overigens, zie er toch niks van).

Verwijderd

Kijk eens naar UltraMon als Windows het niet al voor je afhandeld ;)
Overigens kan je met PowerDVD 5 aangeven welke van je beeldschermen gebruikt wordt voor DVD output.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 19:17 ]