Alsof
* Kees het kan helpen dat een bepaalde hardware/software-combinatie *onverwacht* kuren vertoont.

Als je zelf trouwens ooit eens serieus met een pc bezig ben geweest en je hebt dan wat probleempjes gehad, dan weet je dat dat behoorlijk wat stress op kan leveren. In plaats van hier de grote jongen uit te gaan hangen en uit te leggen dat het niet aan die Opterons ligt, zou je je ook kunnen bedenken dat er nu mensen keihard aan het werk zijn voor jouw en mijn plezier. Als dat dan allemaal niet naar wens verloopt, is het heel begrijpelijk dat zo iemand dat even uit. Daarbij heeft Kees je nu meteen informatie gegeven over de oorzaak van het feit dat de FP nu down is. Het lijkt mij zo dat het voor de serveradmins zelf erger en stressvoller is dat de zaak nu niet werkt dan voor jou, dus een iets terughoudender en begripvoller reactie was wel op z'n plaats geweest denk ik.

Ook snap ik niet geheel waarom je een server moet rebooten voor t swappen van een switch

Naja goed, hopen maar dat t weer snel gefixed gaat worden...
Ik neem aan dat dat niet voor de grap wordt gedaan, denk je wel?
Zo lang de FP het niet doet is er altijd nog GoT. Het is voor iedereen lastig dat de FP even niet functioneert, maar er zijn ergere dingen. Het opjutten of schofferen van serveradmins lijkt mij niet op z'n plaats en dat zal ook zeker niet bijdragen aan een spoedige oplossing van het probleempje.

Ga er maar van uit dat alles goed komt en loop tot die tijd niet te veel op deze zaken vooruit.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.